מזל קשת הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל קשת הורוסקופ חודשי דצמבר 2016ונוס ייצא מהצללים בתחילת החודש ויהיה זוהר מתמיד, אבל זה לא יקרה בלי מתח. הכוכב הזה יחזיר את הצבע לחיים של מזל קשת, את הרצון לעשות רושם, לאהוב ולהיות נאהב, להיות במרכז תשומת הלב, אבל אין שום ערובה שהשחקנים האחרים שבמגרש יאפשרו לעשות מה שהוא אוהב. על פי הורוסקופ חודשי אתם נוטים להתנהג באימפולסיביות יותר מהרגיל ויש לכם רצון לצאת מהשגרה בכל תחומי חייכם.

קריירה וכסף

זה נראה כאילו השמש מצליחה להכניס ערך לקריירה. לפיכך, בני מזל קשת מפגינים יוזמה, מקבלים ההחלטות, מנתחים בקלות את הדברים, שמים לב מהר למה שחשוב ומה שטחי, יש התמקדות יעילה על המטרות ואיזה המטרה להשיג. לפעמים, ייתכן שיש לכם את ההרגשה שיש מכשולים, שמישהו תוקע אתכם במקום, שאתם צריכים לעמוד מול מצבים דחופים, אפילו גורליים. מבחינה כלכלית, הדברים טובים.

אהבה וזוגיות

מרקורי, משפיע על בית הזוגיות של מזל קשת, כבר בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים הקשתים עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי אסטרולוגית חודשית השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות

אם בשבועות האחרונים איכשהו היו כמה בעיות קשורות לבריאות, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החודש מביא שיפור של מצבו הכללי של מזל קשת או פתרונות רפואיים. לא צפויים בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,002
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...