מזל קשת הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

רבים מבני מזל קשת מרגישים רגשות מבולבלים. זה הו חודש שקט, אז לא סביר שיהיו  קשיים משמעותיים כלשהם. במהלך החודש הזה לא לסמוך על עיוור בעמיתים לעבודה. במידה שתצטרכו להתייעץ על נושא מסוים תעשו זאת עם משהו שאתם מכירים את נאמנותו. אסטרולוגיה חודשית ממליצה שתתכוננו לעבוד קשה ולהתרחק מכאלה שזוממים כל מני דברים בעבודה.

קריירה וכסף
המצב השלילי במישור הרגשי תפוצה עם המצב הטוב מבחינה מקצועית. הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל קשת מביאה הצלחה. במקום העבודה הקשת מוערך, המוניטין והביטחון העצמי יגדילו והכל מתקדם לכיוון הנכון. לשים לב לנתונים סביב אמצע החודש כאשר הכוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. זה יהיה יותר טוב שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי הורוסקופ חודשי הכסף לא יהיה חסר ובמידה שתתנהלו בחוכמה לא יהיו בעיות גדולות בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות
עד 23 לחודש בית האהבה ושל הזוגיות של קשת נמצא תחת ההשפעה של ונוס. הכוכב ההרמוניה,ה חושניות והרומנטיקה ישפיע לטובה על היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, זה הזמן להשלים עם בני הזוג, אם אתם נמצאים בקונפליקט קטן איתם, לתקשר באופן יעיל יותר, כדי לחזק את הקשר. לקשתים הבודדים שי סיכויים גדולים לפגוש מישהו בחייהם. בהתחשב בהיבטים של אסטרולוגיה זה אפשרי לפגוש מישהו במקום העבודה או קשור למקום העבודה. חשוב לתת אמון בכם, בכוחו של הפיתוי ולצאת לדרך.

בריאות
זו תקופה של אופטימיות, תקווה ומצב רוח טוב. אבל עם כל היתרונות האלה על דלי לעמוד על המשמר, לא להגזים בכל מני דברים, כי זה לא מובטח שהבריאות תהיה תקינה. למרבה הצער, מרקורי נמצא בבית המחלות של הקשת. ככל האפשר, יש לנסות להיזהר מזיהומים ופציעות. תהיו ממושמעים, השתמשו בכל מני בדברים באופן נכון, לנוח, להירגע ואימצו דיאטה בריאה לגוף.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,562
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן