מזל קשת: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

מזל קשת, בחודש הזה, מרגיש ללא כוח, ללא אנרגיה, אבל המצב השתפר לאחר חלק השני של החודש. יהיה טוב אם מזל קשת ימנע ממחלוקת עם אנשים משפיעים ולא להיכנס לתחרות עם הקרובים אליו. לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת חייב לשלוט על הכעס והתזונה שלו.

קריירה וכסף
זה זמן מצוין, להבליט את יכולותיכם כדי להתקדם ולהצליח. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל קשת השמש נמצאת במזל קשת ומסייעת לכם, להדגיש את תכונותיו כמנהיג וכמארגן. מאדים מחזק אתכם כך שתוכלו להצליח בשיתופי פעולה עם אנשים שיש להם אותן מטרות או אותם תחומי עניין כמוכם.
מבחינה פיננסית נראה שהכול הולך חלק: אתם מרוויחים טוב ויופיעו רווחים נוספים אודות שותפים עסקיים, הורים או מזל, חד וחלק. כעת תוכלו לקבל משהו שמגיע לכם, או להשקיע, אם תרצו. אבל היזהרו: כוכב וונוס מתחיל בנסיגה מבית הכסף של הקשת וזה יכול לגרם לבזבזנות.

אהבה וזוגיות
מרקורי, השליט של בית הזוגיות של מזל קשת, נכנס לקשת בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים הקשתים עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות.
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל קשת השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. ? יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת אין החודש איומים רפואיים גדולים. השמש נמצאת בקשת, ומעניקה לו חיוניות ואנרגיה. יתר על כן, צדק שהוא השליט של מזל קשת, עם שבתאי, מעניקים סיבולת מעולה לקשת. זהו חודש שבו אתם יכולים להשקיע קצת בבריאות: בדיקות שנתיות, לבקר את רופא השיניים, לקחת תוספי מזון, חברות בחדר כושר ועוד.

[google1]
[facebook_like_button]