מזל קשת: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

החודש מזל קשת מרגיש הכי טוב כאשר ימצא במקומות ידועים לו וידבר עם אנשים שהוא מכיר היטב. הקשתים על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ירצה לבלות הרבה זמן בבית, עם בני המשפחה והימנע ככל האפשר לצאת מחוץ לאזור הנוחיות שלו. אם אתם מתעצבנים, תהיה לכם נטייה להגיב באופן מוגזם.
תהיה לכם תחושה שאתם אומרים את הדבר הנכון, אבל האנשים שאיתם אתם משוחחים יהיה להם קשה להבין אתכם. כמו כן, אתם מתמודדים עם חוסר ריכוז.

קריירה וכסף
בעבודה תהיה תקופה די פעילה עבור מזל קשת. הוא יצטרך לקבוע מטרות ברורות ויעדים ולקבוע סדרי עדיפויות ברורים גם כן. זאת תקופה שבה תוכלו לבדוק ולנתח כמה עובדות כדי להבין מה היה טוב ומה לא היה בסדר בזמן האחרון. כמו כן, אתם להתעקש להבין כיצד להמשיך הלאה, בעוקבות הנסיגה של מרקורי. מבחינה פיננסית, על פי הורוסקופ חודשי המצב נראה טוב. אתם מתגברים על מחסומים, סיבוכים ועיכובים, ומצליחים לחזור לשגרה. בחלק האחרון של החודש אולי תקבלו הטבות  או רווחים כספיים נוספים.


אהבה וזוגיות
זאת תקופה די סוערת: לרגע המצב הוא טוב ומיד לאחר מכן לא טוב והכל עקב מרקורי בנסיגה. בחלקו הראשון של החודש מזל קשת יכול להיכנס לוויכוחים הקשורים לרכוש או אי הבנות עם ההורים. בזוגיות יהיו המצבים של בלבול ואי דיוקים ובמצבים מסוימים יכול להיות שהתמיכה שציפיתם לקבל זמן רב מבני הזוג מגיע לאחר עיכוב משמעותי. בחלק השני של החודש, יהיו בעיות ביקר עקב חוסר תקשורת. סביר להניח, שנושאים לא נעימים יעלו לדיון ואתם דורשים הבהרות. לקשתים בלי זוגיות יש הזדמנות לפגוש אדם שלא ראיתם הרבה זמן וכך לחדש את הקשר איתו.

בריאות
הבריאוטת של מזל קשת בחודש אפריל קצת משונה: מצד אחד נראה שיש לכם תיאבון לבלות, מצד שני אתם מרגישים עייפות, תשישות, עצבנות ואפילו חרדות. מצבי הרוח משתנים או שאתם מנסים להסתיר דברים. הבריאות שלכם חייבת להיות במעקב.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=_L2-TiXceA4