מזל קשת: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

אולי מזל קשת צריך לחכות כשמדובר על השקעות או שיתופי פעולה, מפני שזה יכול להיות שלא הוא יהיה זה שירוויח מהם. לעת עתה, לפי המלצת הורוסקופ חודשי זה יהיה יותר טוב עבור מזל אריה לפעול לבד.

קריירה וכסף
כפי שנאמר יהיה לכם חודש מלא עם פעילויות מכל הסוגים, אבל אל תדאגו. יש לכם מספיק אנרגיה, אז אתם יכולים להתחיל לעבוד בכל המרץ. מזל קשת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יטפל גם בדברים השותפים, ביזמות וגם בפעילויות אחרות שלא הושלמו באותו הזמן. לעיתים, יהיה עליו לחזור, לבדוק  או לבקש תגבורת. בחלק הראשון של החודש עשויים להיווצר בעיות שונות במקום העבודה קשורות לתקשורת, ציוד משרדי, ניירות, בעיות ריכוז, חוסר תשומת לב. מבחינה כלכלית אתם מסתדרים באופן סביר ותקבלו תגמולים במיוחד לקראת סוף החודש.

אהבה וזוגיות
החודש מזל קשת יהיה יתר מעשי מאשר רומנטי. זה נראה שבני מזל זה הגיעו לאותה נקודה במערכת היחסים שבה הם מרגישים את הצורך בטחון וודאות. רק בסוף החודש על פי אסטרולוגיה חודשית בני מזל זה יפגינו רוך ואהבה, בקיצור חיים משותפים. לקראת סוף החודש אולי תהיה נסיעה עם גוון רגשי ולמה לא, אפילו לפגוש מישהו מיוחד. הנוכחות של המאדים בבית הזוגיות של הקשת, יכולה להביא להרמוניה אבל גם למתח.

בריאות
עם הבריאות לא משחקים. יש לעמוד על המשמר מפני שמרקורי ומאדים מתחילים לסגת. זה נראה כאילו זאת ת יהיה תקופה די עצבנית והגוף שלכם יהיה במבחן. לכן, יש צורך בתשומת לב מוגברת, להימנע מקיצוניות, תעשו פעילות גופנית, תקדישו מספיק זמן למנוחה, תחפשו ושיטות הרפיה ורגיעה, ולמנוע ממתח.

[google1]
[facebook_like_button]