מזל קשת: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


מזל קשת יתמקד יותר על חלומות העתיד ובמטרות שלו, וינסה למצוא פתרונות כדי להשיג את המטרות האלה. למרבה הצער, יש סיכון להופעת בעיות בפיתוח הקריירה. אתה תוהה אם יש לך את המקצוע המתאים ויש לך ספקות אם החיים שלך פונה בכיוון הנכון. בתקופה הזאת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תצליחו להשלים עם חבר משפחה.

 

קריירה וכסף
מבחינה מקצועית, מזל קשת חש בצורך להתעדכן ולהתפתח. הוא פתוח לשיתופי פעולה, עובד ביעילות בצוות ומוציאים במהירות בני ברית לפרויקטים. לפי הורוסקופ חודשי ונוס מיטיב עם הדברים האלה והקשתים מהמרים על יצירתיות, השראה, דמיון ומיומנויות. מבחינה פיננסית, יכולים להתרחש בעיות בגלל מרקורי שהוא בנסיגה. תהיו זהירים, לא לקחת החלטות פזיזות, לא להתחייב להלוואות גדולות. אל תשכחו לשמור מסמכים מעודכנים וסדרי תשלומים. לכן, לשקול מחדש כל הוצאה.


אהבה וזוגיות
מאחר ואתם עדיין תחת ההגנה של יופיטר, דבר אשר מביא הרבה דברים טובים ואם יש צרות או תאונות לאורך הדרך, במהירות תמצאו פתרונות וחלופות. לכן, אסטרולוגיה חודשית מדברת תנועה כלפי מעלה. ונוס נכנסה לבית האהבה ועובדה זו מביאה רענון, התרגשות, רגשות, דאייה. גדלים הסיכויים של אהבה הרמונית. אם אתם לבד, תוכלו למצוא את הזוג, אם יש לכם מישהו, אתם תשפרו את היחסים. יהיה לכם בית תוסס וכיפי. יהיו גם תחושות טובות, מסיבות, או חופשה קצרה. בעשור האחרון של החודש עשוי להיות אירוע משמח.

בריאות
המצב המתוח ממשיך, לכן המלצת הורוסקופ  עבור מזל קשת היא לעמוד על המשמר כשמדובר על מצבו הבריאותי. תהיו זהירים ותתייחסו למצבים הקיימים ולבעיות. כמו כן, אתם מתמודדים עם מצבי סטרס ואז יהיה טוב לחפש דרכים חדשות להילחם בלחץ. יש להימנע מקיצוניות לגבי דיאטות אשר יכולות לעשות יותר נזק מאשר להביא תועלת. יש לעשות פעילות גופנית, אימצו דיאטה מאוזנת ובריאה ולא לשכוח מנוחה ומרגוע.

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=tPK6XpyseAI