מזל קשת הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל קשת הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016אם אתם מזל קשת, לפי אסטרולוגיה חודשית מזל קשת יהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

 

קריירה וכסף

כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מסמלת תחילתה של תקופה של כמעט שמונה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, עם זאת, הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון.

אהבה וזוגיות

לפי הורוסקופ חודשי של מזל קשת, כוכב וונוס נמצא בזווית לא חיובית עבור חיי האהבה של מזל קשת והוא נוטה להדגיש את העצב בחיים הרגשיים: אכזבות, בגידות, פרידות, בדידות, אהבה בלתי אפשרית. עבור חלק מבני מזל זה, וונוס בבית השניים עשר יכול לבשר על סיפור האהבה סודית, כנראה משהו אסור. בתקופה של שבועיים האווירה היא די שלילית, אך השמש עשויה להסוות זאת על ידי האופטימיות, של פעילות חברתית ושל ידידות. תנצלו את כל זה עד כמה שאפשר, תינינו ממנעמי החיים בשניים כדי לחזק את מערכת היחסים שלכם.

בריאות

עם מרקורי, אשר נמצא בנסיגה ועם שבתאי בבית הבריאות של קשת, מומלץ שהחודש אתם חייבים להיות זהירים, כי הבעיות עלולות להתרחש בכל עת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רשלניים או להגזים, לא שווה להסתכן. להפך, זה הזמן להתחזק על ידי פעילות גופנית.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,527
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...