מזל קשת: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

לאחרונה בני מזל קשת היו מאוד מודאגים לגבי עתידם, אבל הם עדיין נחושים להשיג את חלומותיהם וייתכן שאירוע יוצא דופן יפתיע לטובה. תנסו לתכנן את הדברים ולחשוב טוב איך אתם יכולים להגיע למטרות. הדבר הכי מומלץ הוא  ולנסות לראות את התמונה הכללית של המצב ולזכור על מה הצלחתם להשיג בשנת 2014 ומה המטרות עבור 2015.

קריירה וכסף
במהלך חודש אוגוסט 2015 מזל קשת יהיה פעיל במיוחד. אתם נוסעים הרבה ונהנים לתקשר עם אנשים שונים יותר מהרגיל. לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת לא מפסיק לחשוב לרגע, יש לו רעיונות ויהיה מעורב בכל מיני פרויקטים. כל הביצועים בתחום הקריירה יהיו מחושבים היטב וזה יבטיח הצלחה או במשא ומתן או במכירות. אתם תהיו מאד בטוחים בעצמכם ויש לכם יכולת יוצאת דופן לשכנע להפוך כל מצב לטובתכם.

אהבה וזוגיות
חודש אוגוסט 2015 הוא פרק זמן חשוב בקשר למערכות היחסים, מפני שמאדים ממשיך לשבת בבית היחסים של מזל קשת. לפי אסטרולוגיה חודשית, עכשיו מתחילה נסיגה של מאדים, אשר עשויה להביא כמה שינויים, מתחים, ריחוק, אירועים בלתי צפויים, חסימות, וכו’. אם אתם בתחילת מערכת יחסים, יכולות להיות אי הבנה ואי נוחות. על מזל זה להימנע מלקבל החלטות חשובות הקשורות לחיי הזוגיות. לעת עתה, זה יהיה טוב ליהנות מהקיים ולא לתת לתקריות להשתלת על החיים.

בריאות
מזל קשת מבחינה הבריאות הוא במצב מצוין. דבר לא יעמוד בדרך שלכם, אבל אל תזלזלו במוגבלויות. במחצית הראשונה של החודש עלולות להתעורר בעיות במערכת הנשימה וכמה בעיות הנוגעות לתנועה. יש להימנע מעבודת מאומצת. החלק האחרון של החודש מביא עמו ירידה אנרגטית, עם צורך במנוחה ועם מצבי רוח,  לכן, יש להימנע מקיצוניות מכל סוג שהו, אימצו אורך חיים מאוזן ובריאה.

[google1]
[facebook_like_button]