מזל קשת: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


במקרה של מזל קשת, החלק הראשון של החודש מביא שינוי חברתי או שאיפות לדברים חדשים. לפי הורוסקופ חודשי הקשת יכול לקבל הזדמנות  להגיע ליעד מסוים מהר יותר, אולי דרך חבר. בכל זאת, יכול להיות שמזל קשת מתלהב יותר מדי בעניין זה, והיו רק דיבורים על משהו לא ריאלי. אבל ללא ספק, תוכלו להשיג כמה דברים חשובים עבור הסובבים אתכם וגם עבורכם.

קריירה וכסף
זה נראה, כאילו, שיש לכם הרבה עבודה, אבל היתרונות ושבעיות הרצון החומרי הם בהתאם לכך. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית,
האחראי הראשי לכך,הוא שבתאי אשר מעודד ותומך בביצועיו של מזל קשת. האמינות, הכוח ואת המומנטום בעבודה נתמכים על ידי כוכב הלכת צדק מבטיח ולהביא הגשמה ומזל בבית הכסף של מזל קשת. כמו כן, גם השמש מבטיחה הצלחה ושגשוג. עלינו לזכור את האחרון חביב מרקורי, אשר נכנס למסלול הטבעי וישר ומוביל רק לדברים טובים ולרווחה.


אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית, אוגוסט  2014 יהיה חודש חיובי ומשמעותי, מלא רגש הודות נוכחותה של השמש בבית הזוגיות של מזל קשת. התרחשויות והאירועים של התקופה זאת מקדישים לכאורה דברים חשובים של חייו ושל זוגיותו. הדברים האלה משנים בהרבה כך שתרגישו שאתם משולבים מבחינה חברתית. ייתכן שבני הזוג יתבלטו, יזכו בסיפורי הצלחה ובהישגים. אם אינכם מעורבים במערכת יחסים, זה מאד חסר, אבל יש לפי הורוסקופ הזדמנויות רבות להיכנס לתוך מערכת יחסים. לקראת סוף החודש ניתן יהיה לברר כמה סוגיות ישנות יותר.

בריאות
מבחינה בריאותית אתם מרגישים סוג של אי נוחות, אבל אין סיבה לדאגה. לפי הורוסקופ לא יהיו בעיות גדולות של בריאותכם, אבל אתם לא יכולים להמר על זה. אתם צריכים לשים לב לבריאות האישית, לא להגזים, לא לקחת סיכונים, לעשות פעילות גופנית, לדאוג למנוחה מספקת, לאמץ תזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת. אם יש לכם מחלות מסוימות, אל תהססו ללכת לרופא, לבצע בדיקות רפואיות ולעקוב אחרי הטיפולים שנקבעו.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=3omvq6AbETE