מזל קשת: הורוסקופ דצמבר 2014


בני מזל קשת מרגישים, לפי אסטרולוגיה חודשית פחות נמרצים בקשר כמעט לכל תוכנית שעשיתם עבור החודש הזה. יהיה טוב להסתכל אחורה על מה שאתם רציתם לעשות ולא הצלחתם ולשנות חלק מהדברים. הכל ישתנה אולי, כך שטוב יהיה לחשוב באופן חיובי.

קריירה וכסף
מסלול הקריירה של מזל קשת לפי תחזית אסטרולוגית חודשית נשאר מסובך למדי. אתם תידרשו להמשיך להשקיע בבניית עתידכם בסבלנות, עקשנות, להבין שיש צורך להתמודד עם מגבלות מסוימות ולציית לכללים. אתם מתבקשים, למעשה לעשות מאמץ ששווה לעשותו, גם אם התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. בחלק האחרון של החודש מבטיח לקשתים הצלחה, הכרה או הישג נוסף בקריירה שלהם. אפשרי שתיתקעו בפרויקטים ישנים יותר. לגבי הכסף החודש, המצב הקשתים די מתוח והרבה תלוי בשותפים או עמיתים לעבודה.

 אהבה וזוגיות
עבור מזל קשת תהיה תקופה של אהבה והרמוניה, בזכות המעבר של ונוס, כוכב אהבה לבית הזוגיות של הקשת והנוכחות של מרקורי שליט בית הזוגיות של הקשת. יש לכם את כל הסיכויים לאהבה, הרמוניה, רוך ורווחה בחיים הזוגיים. אתם חושניים, רומנטיים, תקשורתיים. במיוחד המחצית הראשונה של דצמבר 2014 היא מאוד חיובית. יש לכם הזדמנות לבלות עם בני זוגכם ואם אתם לבד על פי הורוסקופ חודשי החודש תוכלו למצאו בני זוג. במחצית השנייה של החודש, הדברים נרגעים, ואתם תהיו יותר אנליטיים, רציניים יותר, קצת יותר דיסקרטיים.

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות המצב די טוב. הכושר הגופני משתפר, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. יש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח לכייף. אתם יכולים לצאת ולטייל, לעסוק בפעילויות פנאי שונות שיגרמו לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל בפעילות גופנית באופן מסודר וקבוע.

[google1]
[facebook_like_button]