מזל קשת: הורוסקופ אפריל 2015


החודש יהיו כאלה אשר מזל קשת אוהב אותם שיצליחו לעצבן אותו. הביעה היא שהם לא בדיוק אומרים מה שהם באמת חושבים או שנמאס לקשת להמשיך להקשיב להם. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לא לקבל החלטות חשובות לגבי מערכות היחסים, לא משנה כמה אתם רוצים את זה, כי זה לא הזמן המתאים.

קריירה וכסף
חייו המקצועיים של מזל קשת המשיכם  להתעדכן ולהתפתח. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם עובדים מצוין בצוות ותמצאו בקלות אנשים שיהיו בני בריתכם. אתם יכולים לקדם את הקריירה, את המעמד ולרכוש מיומנויות חדשות. הכסף יכול להיות נושא לדאגה החודש, מכיוון שכוכב הלכת מרקורי נמצא בנסיגה מבית הכספים. במהלך החודש הזה זה לא רעיון טוב לקבל החלטות, לבצע עסקאות, לקחת הלוואות ועוד. אל תזניחו לשלם את חובותיכם ותשמרו על הסדר של מסמכים קשורים לבנק!

אהבה וזוגיות
לא קל לקשת לנהל את מערכת היחסים החודש. מזל קשת חי בתחושה כללית של מחלוקת או קושי. השמש, נמצאת בבית הזוגיות, אך מלווה במרקורי בנסיגה, כמעט כל החודש. לפי כך, אתם יכולים לצפות לאי הנוחות הנגרמת על ידי תקשורת לקויה וגם חוסר תשומת לב, בלבול או שיפוט מוטעה. אל תשכחו שהחודש הזה אינו מתאים לקבלת החלטות אשר נוגעות לזוגיות שלכם ומצד שני יכול להיות חודש מאוד מתאים כדי להבין את המצב הקיים.

בריאות
מדובר על תקופה חיובית, שבה לא יהיו סיבוכים בנוגע לבריאותכם. תנצלו החודש הזה להירגע, לצאת להליכה בטבע או לצאת לחופשה. לעת עתה, אבל, זה יהיה טוב להתחיל לחשוב גם על החודשים הבאים. עם זאת תהיו זהירים מאוד, כי השילוב מאדים – שבתאי נוטה לגרום לתאונות.

[google1]
[facebook_like_button]