מזל עקרב: הורוסקופ פברואר 2015


אם אתם מזל עקרב, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ייתכן שבמקום העבודה יהיה די העומס לפחות עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

קריירה וכסף
בחודש הזה, מזל עקרב יהיה מאוד עסוק גם בלקדם את הקריירה וגם בעניין הכסף. נוכחות השמש בבית הכסף של העקרב מביאה הזדמנויות במובן של רווחיים בלתי צפויים. המעבר של ונוס למזל זה מביא לו תרומה נוספת. מבחינת הקריירה יש סיכוי טוב לקידום, על פי אסטרולוגיה חודשית, במיוחד במחצית השנייה של החודש. מאדים משפיע בצורה של הסרת כמה מכשולים שבדרך. יש יתרון לשיתופי פעולה, הקצאות או לפתוח עסק משלכם. המשפחה תהיה זו אשר תתמוך ותעודד אתכם אם אתם רוצים ליזום הליך כזה.

אהבה וזוגיות
חודש פברואר 2015 מביא עבור מזל עקרב סיבות רבות לסיפוק, אמנם לא מבטיח הצלחות הגדולות במישור הסנטימנטאלי. יש השפעה קרה מהצד של שבתאי. גם מצד מאדים, שליט הבית של הזוגיות של העקרבים המצב עדין. בנוסף, גם ונוס לא מביא חדשות טובות כל כך, כי הוא עובר אזור מסתורי, סגור, מופנם. ברוב המקרים, הדברים קורים במישור פסיכולוגי, לא פיזית. עלולים להיות רגעים של בדידות, הטעיה, ויתור, הקרבה. לפי הורוסקופ חודשי אתם מעדיפים להיסגר בתוך עצמכם ואתם לא רוצים לבטא את רגשותיכם.

בריאות
מרקורי, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה שהוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX