מזל עקרב: הורוסקופ נובמבר 2014


החודש בני מזל עקרב סקרנים לראות עד כמה הם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא יהיו לכם כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

 

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על תקופה תוססת מבחינה פיננסית. זה נראה שאתם זוכים להשפעה חיובית של מרקורי, ונוס, והשמש. מזל עקרב עסוק בצד החומרי של חייו ובגלל זה כל האנרגיה כולה שיש לו מרוכזת לכיוון הזה. הסיכויים הם לטובתכם ואפשר לדבר רווחים נעים מבחינה פיננסית, עם זאת, אתם תהיה חשופים לסיכוים. מזל עקרב חייב לפעול בזהירות כדי להשיג התקדמות, להגיע להישגים ולסיפוק באמצעות העבודה אשר הוא עושה.

 

אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ממושכת שבה נהיתם מהנוכחות החיובית של יופיטר, זה נראה שהתשוקה להרפתקאות הולכת וגוברת. כמו כן, מאדים עוזב, לאחר תקופה ארוכה שבה הוא שיבש את הדברים במישור הסנטימנטאלי. לכן, המתח מצטמצם, ואתם תגיעו לכמה הישגים רגשניים לקראת סוף החודש, בזכות נוכחותו של ונוס. החודש, לפי הורוסקופ חודשי הוא חודש של אהבה, הרמוניה, שיתוף פעולה חיובית בתוך הזוגיות. יהיו חיבורים חדשים, ואלו אלה אשר עדיין בתוך מערכת יחסים יצליחו להצית מחדש את להבת האהבה.

בריאות
במחצית הראשונה של לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החודש אתם מרגישים עייפות הולכת וגוברת ובכך אתם רגישים לכל מני מחלות. עם זאת, אין סיבה לדאגה, אבל לא להזניח את הבריאות. תנו לעצמכם גם זמן לנוח אבל גם להיות פעילים. תרגיעו, קחו פסק זמן, צאו לטייל כדי להיפטר מהמחשבות. מערכת העצבים נראה קצת חלשה. במחצית השנייה של החודש אתם תרגישו הרבה יותר טוב, עם יותר אנרגיה ותהיו יותר אופטימיים.

[google1]
[facebook_like_button]