מזל עקרב: הורוסקופ מרץ 2015


מזל עקרב לא ירגיש הכי בנוח עד אמצע החודש, אבל לאחר מכן כאשר הוא יהיה במרכז תשומת הלב הוא יתחיל פשוט לפרוח.לפי תחזית אסטרולוגיה חודשית, הוא רוצה לקבל חיבה לפחות באותה מידה שהוא מעניק. אתם חייבים להקפיד ולא להזניח את הרצונות ואת צריכותיכם. בתחילת החודש העקרבים יסתובבו בתחושה שמשהו היטל  עליהם קללה ושכולם נגדם. לאחר אמצע החודש הדברים יסתדרו מעצמם.

קריירה וכסף
המצב השלילי במישור הרגשי יפוצה במצב הטוב מבחינה מקצועית. נוכחותה של השמש בבית הקריירה של מזל עקרב מביאה הצלחה. במקום העבודה מזל עקרב מוערך, המוניטין והביטחון העצמי יתחזקו והכל מתקדם לכיוון הנכון. לשים לב לנתונים סביב אמצע החודש כאשר כוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. זה יהיה יותר טוב שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי הורוסקופ חודשי הכסף לא יהיה חסר ובמידה שתתנהלו בחוכמה לא יהיו בעיות גדולות בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות
מבחינת האהבה, עבור מזל עקרב יהיה חודש נהדר, כי כוכב האהבה ונוס נמצא במקום גלוי וחזק. נראה שאתם במרכז תשומת הלב. יש אפשרות גבוהה של חיבור בין מערכות היחסים עם החיים הציבוריים והקריירה. מצד שני אתם דורשים יותר מדי מבני הזוג. אל תגזימו! השבוע השני של החודש יהיה די מתוח, אז תנסו להימנע מעימותים ודיונים סותרות, מכל סוג שהוא.

בריאות
מנקודת המבט של אסטרולוגיה חודשית בריאותכם המצב די טוב: הכושר הגופני משתפר, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. יש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח כדי לכייף. אם מזג האוויר יהיה נעים, אתם יכולים לצאת ולטייל, לעסוק בפעילויות פנאי שונות שיגרמו לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל בפעילות גופנית באופן מסודר וקבוע.

[google1]
[facebook_like_button]