מזל עקרב: הורוסקופ ינואר 2015


מזל עקרב חושב שהוא תמיד צודק ואומר את הדברים הנכונים, אבל, אלה אשר סובבים אותו עוזבים מפני שהם מוטרדים מהערות שלו. זאת טעות גדולה כי תתעוררו לבד. במהלך תקופה זו, אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להיות יותר סובלניים עם האנשים שלצידכם.

קריירה וכסף
העקרבים מאד רוצים לקדם את הקריירה שלהם, אבל ללא שום קשר לזה למרות העבודה הקשה הם הנהנים מתוצאות: הרווחים. לפי הורוסקופ חודשי נוכחותם של יופיטר ונוס יעניקו לכם אנרגיה וערכה במקום העבודה. בזכות מרקורי, אתם פועלים מצוין והרעיונות זורמים, כך שתצליחו בכל המטרות שרציתם להשיג. קשיים ומכשולים קטנים יכולים לפעמים לעכב אתכם, אך אין דאגה הכל מסתדר בסוף לצד הטוב ביותר.

אהבה וזוגיות
מעט אכזבות, בגידות, אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות בכלל. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית של מזל עקרב האהבה יכולה לפרוח תחת השפעתה של השמש. אתם מלאי קסם או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית עוד יותר.

בריאות
החודש יהי מלא באירועים ואתם זקוקים לאנרגיה. עם זאת, אל תגזימו ויש לשים לב למצב הבריאותי כל הזמן. זה אומר, שיש לאמץ תכנית עבודה יעילה ומאוזנת ולהקדיש גם זמן לפעילות פיזית ומנוחה. יש להימנע, ככל הניתן מקור, לחות, רעש, מתח וכו'. יש לשים לב גם לתזונה, להיות מפוכחים ולפועל באופן רציונאלי כי זה יהיה רק לטובתכם.

[google1]
[facebook_like_button]