מזל עקרב: הורוסקופ חודש מאי 2015


מזל עקרב תמיד רוצה לפתור את הדברים הקטנים, לנתח כל פרט וזה עוזר לו ללמוד לעומק נושאים שונים, על מנת לחקור מצבים ואנשים. אמרים שהשטן מתקיים מפרטים ובשבילכם הביטוי הזה יהיה תקף יותר מתמיד החודש. אל תפסיקו עד שאתם לא תגלו מה שרציתם.

קריירה וכסף
קריירה וכסף
הדרך פתוחה להצלחה, כי יש לכם יתרונות רבים. התוצאות הטובות ביותר אשר מזל עקרב ישיג יהיו בעקבות שיתופי פעולה. ברור שתהיו בקשר עם הרבה אנשים ויש אפשרות להקים איתם ברית חדשה, אפילו לזכות בחוזה חשוב. מבחינה כלכלית, הדברים הם יותר מורכבים בשל מיקומו של מרקורי בנסיגה, בשיתוף עם מאדים, סטורן ונפטון. לפיכך, על פי הורוסקופ חודשי יכול להיות  בלבול ובעיות הקשורות עם הכספים, רשויות המס, ביטוחים ועוד. כמו כן, ייתכנו שגיאות, וסיכון גבוה להונאה או הפסד. עדיף לעמוד על המשמר ולפעול בזהירות, אחרי ששקלתם טוב את הדברים.

אהבה וזוגיות
בזכות השמש ושל מאדים במרכז העניינים של מזל עקרב תעמוד האהבה . כל החלטה ופעולה ישפיעו על היחסים האישיים הקיימים ועל החיים של בני הזוג. רעיונות מקוריים האיכויות שלכם ימשיכו למשוך תשומת הלב של רבים. עכשיו זה הזמן לפעול, ולצרף למאמצים גם בני זוגכם, על מנת להשיג מטרות משותפות. לפי אסטרולוגיה חודשית עלול להופיע קשר רומנטי חדש או מסע עם גוון רומנטי. ללא ספק מדובר על חודש מוצלח.

בריאות
חודש מאי נראה שעמוד תחת הסימן של בריאות די שברירת אצל העקרבים. אתם עובדים קשה ומצבים מלחיצים ומייגעים הם דבר שבשגרה. ללא ספק, בסוף החודש אתם תהיו מאד עייפים, עם נטייה לעצבנות ופסימיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם, פיזית אתם חלשים, כאילו הגוף מתמותת. תקבעו סדרי עדיפויות ברורים ואל תזניחו את עצמכם. במקרה של אירעה או בעיה כלשהי, תטפלו בזה אופן מיידי.

[google1]
[facebook_like_button]