מזל עקרב: הורוסקופ חודש יוני 2015

מזל עקרב יעשה הכל כדי לא להיות לבד. שימו לב שלפי הורוסקופ חודשי מרקורי יהיה בנסיגה וזה יכול להוביל לריבים עם קרובי משפחה או במקום העבודה. בין אם מזל עקרב הולך לריב עם עמיתים שלו או בין הוא יהיה תחת לחצים כבדים מצד הבוסים הוא יתחיל לחשוב לעשות שינוי כל שהו.

קריירה וכסף
בעבודה תהיה תקופה די עמוסה עבור מזל עקרב והוא יצטרך לקבוע סדרי עדיפויות ברורים יותר. זאת תקופה שבה הוא חייב להבין מה היה טוב ומה לא היה טוב לאחרונה. כמו כן, הוא חייב להבין כיצד לפעול בהמשך כדי להצליח. בעוקבות הנסיגה של מרקורי לא תמיד הדברים מסתדרים הכי טוב. על פי אסטרולוגיה חודשית המצב הפיננסי נראה די טוב. אתם מתגברים על כל מני מכשולים או עיכובים ומצליחים לחזור למסלול הרגיל. ייתכן שבחלק האחרון של החודש תזכו בהטבות או הכנסות נוספות.

אהבה וזוגיות
מאדים עדיין נמצא בבית היחסים של מזל עקרב אבל לא להרבה זמן. בקרוב הוא יעזוב וזה יביא לרגיעה בכל התחומים: בתחום האהבה וגם בתחום עבודה. עד שזה יקרה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו ימים די סוערים. יש להימנע, ככל האפשר לא לנסות לכפות את רצונכם באופן ישר. תאמצו גישה נדיבה, נינוחה ונטולת מתחים. נוכחותו של ונוס תגרום לכם לתקשר באופן פתוח, באפן חיובי ולזה תהיה השפעה חיובית במישור הסנטימנטאלי.

בריאות
בחודש יוני אין לכם שום סיבה לדאגה בנוגע למצבכם הבריאותית. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי מחדש את מסלולו הטבעי, ואתם מרגישים ששום דבר לא יעמוד בדרככם. אתם פעילים, מחויכים ואופטימיים תמיד וכל זה בזכות נוכחותו של יופיטר, אז תהינו תיהנו מהחיים.

[google1]
[facebook_like_button]