מזל עקרב הורוסקופ חודשי פברואר 2016

מבחינת תחזית אסטרולוגית חודשית, לגבי מזל עקרב, הדברים לא לגמרי ברורים . מצד אחד, אתם מלאי רעיונות יצירתיים, לעומת זאת, משהו עדיין עוצר אתכם. ייתכן שהמצב הפיזי, שלא בדיוק משהו בתקופה זו או מחשבות פסימיות ובטחון עצמי ירוד. האתגר החודש הוא ללמוד להתמודד עם המשאבים שיש לרשותכם כעת ולהפסיק להמתין לגאולה מבחוץ.

 

 

 

קריירה וכסף
מזל עקרב על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יקבל תמיכה נוספת מכוכב מרקורי, אשר יעניק עקביות, לוגיקה וריכוז. למי שיש עבודה יציבה יכול, לאחר שעות העבודה, להיות מעורב בפעילויות שונות שיכולות להביא להם הכנסה נוספת. למי שיש לו עסק חייב יותר לתת תשומת לב להיבטים טכנולוגיים אשר יכולים לשפר את איכות העבודה ולתרום להתפתחות. בנוסף שעלולים להיות מספר הזדמנויות עסקיות וטוב יהיה אם תנצלו זאת.

אהבה וזוגיות
חודש פברואר 2016 מבחינה רגשית, עבור בני מזל עקרב יהיה די מסובך ולא צפוי. אתם תצטרכו להתמודד עם סיטואציות מעורפלות או אפילו סותרות. כל זאת בשל הנוכחות של מאדים שגורם לעצבנות, לאנרגיות שליליות ותחושות סותרות. העצה היא לא לקבל החלטות עם השפעה לטווח ארוך כי זו בתקופה לא טובה. נסו להתמודד רק עם הבעיות הנוכחיות. אל תכנסו לקונפליקטים ותנסו לשמור על קור רוח, אפילו אם אתם לפעמים מרגישים שאתם מתפוצצים. לקראת סוף החודש יתחילו הכוכבים להשפיע באופן חיובי.

בריאות
מבחינת הבריאות ומצב הרוח, לפי אסטרולוגיה חודשית חודש פברואר יהיה חודש מוצלח מפני שהשמש תעניק לכם אופטימיות. מצד שני מאדים יגרום לרגעים של עצבנות אשר ישפיעו על האיזון הכללי. המיקום של כוכב הלכת נוגה יקטין את ההשפעות השליליות. באופן כללי אפשר לומר שחודש פברואר יעבור ללא בעיות מיוחדות בתחום הבריאות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,652
Rate this post