מזל עקרב: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

מזל עקרב לוכד סביבו את בני המשפחה ואת החברים. העובדה שהם תמיד מסכימים איתו, מסייע לעקרב להפחית כמה פחדים או ייסורי מצפון ומרגיש איזון נפשי מסוימים. אכן, לעת עתה, לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות שלהם היא מועילה, אבל בני מזל עקרב צריכים ללמוד לקבל ביקורת. בהחלט, זה יכול לעזור יותר מאשר להיות מוערך ללא סיבה עקבית.

קריירה וכסף
בית העבודה של מזל עקרב מאד פעיל, אבל מתוח, ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית העקרבים “יזכו” בהרבה מתח בתחום המקצועי החודש. הדרישות הן גדולות ודחופות, הדברים מקבלים תפנית בלתי צפוי ואתם מתקשים לתאם את מאמציכם כדי להשיג את היעילות הרצויה. יש לכם תחושה של חוסר סיפוק, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. עם זאת, מתרחשים שינויים חיוביים. בני מזל עקרב שלומדים לפי אסטרולוגיה חודשית משיגים בקלות את המידע הרצוי, לומדים ללא מאמץ ויש להם סיכויים טובים להצליח בחינות. המגמה הכללית, היא חיובית יותר עבור עקרבים בחלקו האחרון של החודש ויכולה להביא הישגים גם מבחינה פיננסית.


אהבה וזוגיות
לאחר חודש וחצי של נסיגה, ונוס, בעלת הבית של הזוגיות של מזל עקרב, חוזר למסלול ישר בסוף חודש שעבר. משהו מתחיל לזוז סוף, סוף. לפי הורוסקופ אי הבנות מתבהרות, חסימות נעלמות, משהו שנותק יכול לחזור למה שהיה קודם. אירועי החורף מתחילים לחשוף את משמעותם. הם חלק מתמונה כללית ויש לה משמעות מיוחדת עבור חיי הזוגיות של העקרבים. אתם יכולים להסיק מסקנות חשובות לאושר העתידי. החלק האחרון של החודש מביא הישגים בחיים הסנטימנטאליים של העקרבים.

בריאות
האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל עקרב נשארת בתוקף גם בחודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות!

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=L5Pvgh9wemE