מזל עקרב: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

עבור מזל עקרב עלולות להיות בעיות הקשורות למשפחה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשי מזל עקרב ייפגש אנשים חדשים, הן בזמן הפנוי והן בעבודה. בכל התקופה הזאת האגו שלכם רק הולך וגודל וזה לא יתרום לטובה.

קריירה וכסף
מאדים יכנס למזל שלכם החודש, על פי הורוסקופ חודשי זה מסמל תחילתה של תקופה של כמה חודשים מאוד פעילים ועם הרבה שינויים. חלק משינויים אלה יתרחשו לאחר קונפליקטים, אבל הם יגרמו לכם להתפתח. מאדים תמיד דוחף אתכם להוכיח תמיד משהו, אבל גם מביא יריבויות בתחום הקריירה. לפי כך, מזל עקרב חייב להכין את עצמו לטוב ולרע. תגדירו באופן ברור איזו מטרה אתם רוצים להשיג ותכננו הכל עד לפרט האחרון.

אהבה וזוגיות
עבור מזל עקרב החודש לא יהיו סיבות רבות לשמוח בתחום האהבה. יש השפעה לא חיובית מצד שבתאי וגם מצד מאדים, שהוא השליט בית הזוגיות המצב עדיין רגיש. גם ונוס לא יביא בשורות טובות, כי הוא עובר אזור מוצל, סגור ומופנם. ברוב המקרים, הדברים לא כל כך מסתדרים והמפגשים נגמרים בלי שום המשך. מזל עקרב ירגיש בדידות, כעס ותשכול. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם תעדיפו להיסגר בתוך עצמכם ויהי לכם מאד קשה להיפתח ולבטא את רגשותיכם.

בריאות
החודש לא יהיו שום בעיות רפואיות מיוחדות. השמש אשר נמצאת במזל שלכם מעניקה לעקרבים חיוניות ואנרגיה. הצמד צדק ושבתאי, משפיעים גם באופן חיובית. לא יזיק אם תשקיעו קצת יותר בבריאותכם: תעשו בדיקות, תבקרו אצל רופא השיניים, תתחילו לקחת תוספי מזון, תצטרפו לחדר כושר.

[google1]
[facebook_like_button]