מזל עקרב הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל עקרב הורוסקופ חודשי נובמבר 2016על פי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש תיכנס למזל עקרב ועקב עובדה זו הוא ירגיש הכי בנוח, כאשר הוא עושה את הדברים אשר הוא אוהב הכי הרבה בחיים. מזל עקרב רוצה חופש מהעבודה כדי לעסוק בפעילות הגורמות לכם התענוג הגדול. ככל שהוא יעבוד יותר הוא יהיה עצוב יותר.

קריירה וכסף

המסלול של בני מזל עקרב בקריירה נראה די מסובך. הם ימשיכו להשקיע, לעבוד הרבה ומרגיש שצריך להשתלב על פי כללים מסוימים. אתם עושים מאמצים בעניין זה, אבל זה שווה את זה, ומסיבה זו עליכם לפעול בסבלנות ובכוח, כי התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. החלק האחרון של החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית מביא הצלחה, הוכרה והגשמה בקריירה. ייתכן שתחזרו לפרויקטים ישנים יותר. בתוכנית הפיננסית, המצב נראה די חזק, דברים רבים תלויים עמיתים, שותפים עסקיים.

אהבה וזוגיות

החודש, לפי הורוסקופ חודשי עלולים להתרחש אירועים חריגים, לא נעימים, ואחראים על כך הם מאדים ושבתאי בתנועה של נסיגה. כדי להתגבר על הדברים האלה בהצלחה אתם צריכים לשמור על אופטימיות, על מורל גבוה מאוד ומערכת יחסים יציבה. בדרך זו אתם תעברו בשלום את התקופה הסוערת הזאת. ההרמוניה האישית יכולה להיות מושפעת על ידי אירועים שונים בעבודה ובעיות רפואיות, אבל בסוף תעברו בשלום מעל הכל.    

בריאות

מרקורי יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה שהוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי של מזל עקרב הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,421
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...