מזל עקרב הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

היצירתיות והדמיון הם הצדדים החזקים של מזל סרטן בחודש נובמבר. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי אתם לא צריכים להיסחף כי זה יכול להיות די קשה להחזיר את השליטה על עצמכם.

קריירה וכסף
מזל עקרב חש מעט הקלה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, ונוס חידש את המסלול הישר לתוך בית האחראיות של העקרב, לכן, דברים מתבררים, זזים, תופסים תאוצה. דברים שקשורים למקצוע שאתם עושים עם הנאה מעניקים לכם הזדמנויות להגיע להישגים.
מזל עקרב יקבל תמיכה ממשפחתו במשהו שקשור לבית. במהלך החודש, הכספים של מזל עקרב תלויים הרבה בשותפויות (בני הזוג, שיתופי פעולה וכו') חוזים. מרקורי, נמצא במסלול נסיגתי ויכול להחמיר, לעכב או לבלבל. לשים לב לתקשורת!

אהבה וזוגיות
יופיטר, שליט בית הזוגיות של העקרב, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי אסטרולוגיה חודשית הכל הולך לכיוון טוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל עקרב, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות
המצב הבריאותי הוא מעט טוב יותר מאשר בחודש הקודם, אבל עדיין לא הכל מושלם. על פי הורוסקופ אתם משפרים בהדרגה, אבל לא להגזים לעת עתה. הבעיה העיקרית היא המתח. הוא ימשיך להיות האויב שיש לפחד ממנו, כך שיהיה צורך להיזהר ולמנוע ככל הניתן ממצבים בלתי רצויים ולא נעימים. להיזהר ולהימנע מקיצוניות.

[google1]
[facebook_like_button]