מזל עקרב: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

אתם נוטים לעבוד יותר מדי שעות נוספות במהלך המחצית הראשונה של החודש, מה שיכול להוביל לשורה של בעיות בריאות בשבועיים האחרונים של החודש. קחו לאט יותר את הדברים שאתם עושים. טוב יעשה מזל עקרב להימנע מרכילות בעבודה. במחצית השנייה של החודש עדיף להתמקד בחיי המשפחה. לקחת הזמן להיות עם מי שזקוק לנוכחות שלו.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מזל עקרב מציגה את מאדים כפעיל, לוחמני, שאפתני ונחוש, ובתקופות כאלה שחוצים את סקטור המקצועי, בדרך כלל אתם מוכיחים את הכוח ואת הערך שלכם. האנרגיה של מאדים מכוונת, יכולה להיות מועילה ויעילה, אבל אם היא יוצאת מהשליטה, יכולה להיות סוערת וגורמת לקונפליקטים. זאת הסיבה שמזל עקרב צריך לשים לב למשמעת וליחסים עם הממונים. לאחר אמצע החודש, מאדים מתחיל לדחוף ליוזמות ומעשים ויוכל להיות שיהיה מדובר על פרויקט אמיץ עתידי. הסיבה לדאגה גדולה וקבועה, שיכולה לגרום למתח רב או צער, זה חוב. באופן כללי, מבחינת תחזית אסטרולוגית חודשית מזל עקרב המצב הספי הוא נוח.

אהבה וזוגיות
כוכב ונוס ליווה את מזל עקרב ממשך עשרים ים של חודש שעבר ועדיין נשאר איתו גם בשבוע הראשון של החודש. תהינו כמו שאתם יכולים מהברכות שלו: הרמוניה, חושניות, קסם וכוח של פיתוי. לאחר 7 לחודש ונוס שהיא שליטת בית היחסים של העקרבים, על פי הורוסקופ חודשי מזל עקרב, נעה לתוך סקטור ללא רומנטיקה: סקטור הכסף. האינטרסים של בני הזוג הם פרגמאטיים יותר, פונים לכיוון ביטחון, שגשוג, רכישות ועוד. ייתכן שאתם מתכננים תוכניות קשורות לכסף או וויכוחים על זה. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי מזל עקרב, העניין הכספי משתלב עם מערכת היחסים. הרצון לספק ביטחון ורווחה לעצמכם הוא יותר חזק עכשיו, מאשר לתת סיכוי למערכת יחסים חדשה. אחרת, אם יופיע רומן חדש, הוא יהיה מבוסס על אינטרסים אינטלקטואליים, תרבותיים או רוחניים. זאת תקופה שבה מזל עקרב יכול לגלות אופקים חדשים עם ליד בני הזוג שהוא אוהב או דרכם.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי מזל עקרב, אתם במצב לא טוב מדי. מערכת החיסון ירודה, סובלים מבעיות שונות, במיוחד עשרים הימים הראשונים של החודש (שימו לב במיוחד בשבוע הראשון!). מומלץ לא לעבור את גבולות היכולת שלכם, לתת לעצמכם מספיק זמן למנוחה ורגיעה. לטעון את סוללות האנרגיה באמצעות החברים או להשתתף באירועים חברתיים.

[google1]
[facebook_like_button]