מזל עקרב הורוסקופ חודשי מרץ 2017

Post icon

החודש לפי הורוסקופ חודשי עלולות להתרחש בעיות בחיי היומיום, בעבודה או במשפחה. כל עוד אתם משתמשים בחוכמה ותהיו תהיו גמישים אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שמופיעות בדרככם. אתם תרגישו חסר ביטחון העצמי בתקופה הזו ולפי כך תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. יש למנוע ממתח בעבודה בחודש זה.




קריירה וכסף

לחודש הזה יש קונוטציות פיננסיות מיוחדות עבורכם ועל פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה נראה כאילו אתם מתכננים משהו בתחום המקצועי. ההמלצה היא שאתם חייבים לנתח את הדברים בנחת, להתייעץ עם אנשים מוסמכים כדי לוודאות שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

אהבה ומשפחה

נדמה שהדברים מתחילים להירגע, ושינויים קטנים מתרחשים, הודות כניסתו של ונוס למזל שלכם. לפי הורוסקופ חודשי אתם מרגישים, ומציגים מקוריות, עצמאות וצורך למרחב וחופש. ייתכן שתתחילו קשר חדש, אם אתם פתוחים לזה, בזכות השמש בבית האהבה. יכול להיות אפילו רומן עם מישהו מרחוק. אם אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה, הגיע הזמן שיהיה מעט רענון, להיות פתוחים לחוויות חדשות.




המצב הבריאותי

שוב התנועה של מאדים מפשיעה גם על בריאותכם. לכן, אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן הפעילות, אשר יכולות להיות גורם סיכון ויצרו בעיות בריאותיות. המלצת אסטרולוגיה חודשית היא להיות זהירים ולנקוט בצעדים מתאימים.



מספר הצפיות בעמוד זה: 3,064
דירוג הגולשים: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Loading…

.