מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

לפי אסטרולוגיה חודשית, זה נראה שהעבר יחזור לתת לכם מכה ואתם רוצים לברוח מדרכו, אך לא תצליחו. לא יהיה לכם מספיק כוח כדי להתמודד עם הבעיות של העבר, אך תצטרכו למצוא את האנרגיה הדרושה כדי לפתור אותן. מזל עקרב יודע שלא טוב להידבק על משהו שלא יהיה מועיל בעתיד!

קריירה וכסף
בחודש מרץ 2014 מזל עקרב יפגין הרבה יצירתיות. כולם יבחינו בכישרון ובמקוריות שלו. בדרך הזו, מזל עקרב יחזק את עמדתו ויפתח מיומנויות. לא לפספס שום סיכוי, סיכוי להיות במקום הנכון בזמן הנכון וכך אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות. הדברים מסתדרים מבחינת הקריירה לצד הטוב ביותר. מבחינה כספית, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מסתדרים מספיק טוב, אבל חייבים להיות פיכחים ולא לבזבז בלי תועלת.


אהבה וזוגיות
נדמה שהדברים מתחילים להירגע, ושינויים קטנים מתרחשים, הודות כניסתו של ונוס למזל דלי. לפי הורוסקופ חודשי אתם מרגישים, ומציגים מקוריות, עצמאות וצורך למרחב וחופש. ייתכן שתתחילו קשר חדש, אם אתם פתוחים לזה, בזכות השמש בבית האהבה. יכול להיות אפילו רומן עם מישהו מרחוק. אם אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה, הגיע הזמן שיהיה מעט רענון, להיות פתוחים לחוויות חדשות.

בריאות
לפי המלצת הורוסקופ, העקרב חייב להיות זהיר בתקופה הזאת למצב בריאותו, כי התקופה היא לא פשוטה. נסו להתרחק מזיהומים ותאונות, כוויות, חבלות, חתכים, אבל במיוחד של מחלות זיהומיות. אולי זה הזמן להתרוצץ קצת פחות, לנוח, להירגע, לבלות זמן עם המשפחה, באווירה שקטה. בדרך זו ניתן יהיה לעשות סדר במחשבות ולטהר את הנפש.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=cQ_Jktb-6Cs