מזל עקרב הורוסקופ חודשי מאי 2016

מזל עקרב חש שהוא יכול לנשום שוב והאוויר הוא חמוץ מתוק. משהו קורה איתו, משהו שקשה להגדיר, משהו מוסתר במעמקי הנשמה שלו. זה טוב לקחת זמן ולעשות בדק בית עצמי.

 

 

 

קריירה וכסף
הדברים חוזרים לקדמותם, גם בקריירה וזה יתבטא גם במישור הכספי, כך שאפשר לדבר על סכומים נוספים של כסף, הטבות, זכויות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה שיפור ביחסים הקשורים לשיתופי פעולה ועבודת צוות של מזל עקרב. לכן, עדיף לנצל את התקופה הזו כדי לנסות מכיוון שיותר מאוחר הדברים העלולים להתקדם הרבה יותר איטי ממה שתכננתם. לחזק מערכות יחסים, שותפויות לעבוד כי הם יהיו תלויים רבים בחודשים הבאים, אשר עשוי להיות קשה ולא שנוי במחלוקת.

אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים ישנות ורשמיות אסטרולוגיה חודשית לא מבשרת על שינויים משמעותיים בתקופה הבאה. תוכל, עם זאת, אפשר לדבר על שיפור, בשל העובדה שוונוס, חוזר למסלול הישיר, מה שמביא לשלווה באופן כללי. יכול להיות שיפור משמעותי במערכת היחסים במקרה שאתם עובדים עם בני זוגכם או אם יש עניין מקצועי משותף. אבל אל תצפו לניסים. אתם צריכים סבלנות, להתנהג ברוגע ולהביע הבנה, רק אז ניתן להתגבר על תקופה זו שהיא לא הכי ורודה בחייכם. אם אתה בתחילת מערכת היחסים יש להיזהר כדי שהיא לא תשפיע בתחום הקריירה או על המוניטין.

בריאות
הורוסקופ חודשי ממליץ לכם להיות ערניים וקשובים לכל בעיה בריאותית, שכן מרקורי נמצא בנסיגה בעוד שסטורן נמצא בבית בריאות של העקרבים. לכן, יש לנהוג בפיקחות, במתינות ואיזון, כי בעיות בריאות יכולות להתרחש בכל עת. לא להזניח את המוחה ואל תיקחו על עצמכם את הסיכון של הקיצוניות ואימצו תזונה בריאה. בנוסף, אל תשכחו שפעילות גופנית תעשה רק טוב.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,447
Rate this post