מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל עקרב יכול להיות מאוד יהיר. זה יכול להוביל אי הבנות, אי ההסכמה עם המשפחה, חברים או עמיתים לעבודה. כבר באמצע החודש העקרבים ירגישו מלאי אנרגיה ומלאי רצון לעשות כל מני דברים ושינויים. מזל עקרב יכול לקבל את התמיכה של הבוס או של אדם חשוב אחר. זה הו חודש טוב מאוד כדי לעלות על המתחרים שלכם.

 

קריירה וכסף
בחודש  הזה אסטרולוגיה חודשית מכריזה על רווחים כספיים. הרבה כסף מגיע ממקום העבודה שבו יהיה שיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה. הבוסים יעריכו את שאיפות ויכולות של מזל עקרב. החניכה של שבתאי יקל על פיתוח שותפויות ועסקים. זה יהיה זמן טוב להתחיל עסק, אם אתם רוצים את זה. צפויים גם רווחים נוספים שיגיעו מקרובי משפחה רחוקים יותר.


אהבה וזוגיות
החודש הזה מבחינת האהבה הכל יהיה בלתי צפוי, בעצם. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות.

 

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות, חוסר מנוחה ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לכם להרגיש לא טוב. לפי הורוסקופ חודשי מזל עקרב נמצא תחת לחץ והוא זקוק לשסתום שדרכו לשחררו. תעשו ספורט, תרקדו, תצאו לטייל ותנוחו.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=BoBgkFo9tcM