מזל עקרב הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל עקרב הורוסקופ חודשי ינואר 2017מזל עקרב תעשה ככל האפשר כדי להימנע להיות לבד. לגבי חיי חברה, אתם רוצים שכולם יסתדרו טוב עם כולם ושלא יופיעו התנגשויות מיותרות. לפי הורוסקופ חודשי מרקורי יהיה בנסיגה וזה יכול לגרום לריבים עם קרובי משפחה. גם במקום העבודה יהיו קצת בעיות, בין אם מזל עקרב הולך להתווכח עם העמיתים שלו או יהיה תחת לחצים כבדים מצד הבוסים. מהסיבות האלה, יש סיכון שתחשבו לעשות שינוי כל שהו.

קריירה וכסף

כפי שנאמר יהיה לכם חודש מלא עם פעילויות מכל הסוגים, אבל אל תדאגו. יש לכם מספיק אנרגיה, אז אתם יכולים להתחיל לעבוד בכל המרץ. מזל עקרב, על פי אסטרולוגיה חודשית יטפל גם בדברים השותפים, ביזמות וגם בפעילויות אחרות שלא הושלמו באותו הזמן. לעיתים, יהיה עליו לחזור, לבדוק או לבקש תגבורת. בחלק הראשון של החודש עשויים להיווצר בעיות שונות במקום העבודה קשורות לתקשורת, ציוד משרדי, ניירות, בעיות ריכוז, חוסר תשומת לב. מבחינה כלכלית אתם מסתדרים באופן סביר ותקבלו תגמולים במיוחד לקראת סוף החודש.

אהבה וזוגיות

החודש ברמת היחסיים הוא חודש חיובי מאוד, אולי הכי טוב של השנה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול ישר ובכך מסתיימת התקופה של סיבוכים, חסימות וחוסר יעילות. לאחר תקופה לא שקטה, סוף, סוף מזל גדי יכול להסיק מסקנות ולהמשיך בדרכו בהתלהבות. זה נראה שוונוס מעניק לכם את המתנות שהוא יודע להעניק, כלומר: אהבה, כיף, מצב רוח טוב.

בריאות

הורוסקופ מבשר על תקופה של אופטימיות, תקווה ומצב רוח טוב. אבל עם כל היתרונות האלה על גדי לעמוד על המשמר, לא להגזים בכל מני דברים, כי זה לא מובטח שהבריאות תהיה תקינה. למרבה הצער, מרקורי נמצא בבית המחלות של העקרב. ככל האפשר, יש לנסות להיזהר מזיהומים ופציעות. תהיו ממושמעים, השתמשו בכל מני בדברים באופן נכון, לנוח, להירגע ואימצו דיאטה בריאה לגוף.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,739
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...