מזל עקרב הורוסקופ חודשי ינואר 2016

מזל עקרב יכול, על פי הורוסקופ חודשי לעשות רושם טוב, אך גם ירגיש צורך במנוחה. ייתכן שיהיה לו מזל ויזכה בהצלחה והדלתות יפתחו מבלי אפילו מאמץ הכי קטן. אל תהססו לחשוף את הרעיונות שלכם בתקופה הזו בפני אנשים עם ראש פתוח.

 

 

 

קריירה וכסף
הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה, כי מאדים הכוכב של פעולה ויוזמה מתחיל בנסיגה. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם תצטרכו להתמודד עם חוסר קואורדינציה, מוטיבציה ואנרגיה, מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה , אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמע בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי תקבלו כמה הזדמנויות

אהבה וזוגיות
הדברים מתחילים לחזור לשגרה. זה נראה שוונוס מביא מצב רוח טוב, הרמוניה ואושר בחיי הזוגיות, הודות השפעתו החיובית. גם כן, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית העקרבים ירגישו את השפעות חיוביות של מאדים וצדק, הנתמכים על ידי השמש. אבל, זהירות, כל זה נכון רק אם אתם במערכת יחסים יציבה או רשמית. אם אתם בתחילת מערכת יחסים או סתם במערכת יחסים מלאת תשוקה, או הרפתקה, הדברים יכולים לקחת תפניות דרמטיות וזה יוביל רק לבעיות.

בריאות
לפי הורוסקופ  חדש זה נראה טוב מבחינת המצב הבריאותי של מזל עקרב. אין לכם מה לדאוג, כי הכל מתגלגל באופן טבעי. אתם נהנים מאנרגיה טובה, אבל אתם חייבים לא להגזים. מומלץ לאמץ אורח חיים בריא, הכולל כמה שיותר פעילות גופנית, טיולים, מנוחה, זמן לרגיעה, כמו גם דיאטה ותזונה מאוזנת.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,719
Rate this post