מזל עקרב: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

החודש עבור מזל עקרב עלולות להתרחש בעיות בחיי היומיום, בעבודה או במשפחה. כל עוד אתם משתמשים בחוכמה ותהיו תהיו גמישים אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שמופיעות בדרככם. לפי הורוסקופ חודשי מזל עקרב ירגיש חסר ביטחון העצמי בתקופה הזו. תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. יש למנוע ממתח בעבודה בחודש זה.

קריירה וכסף
זאת תהיה תקופה בלתי נלאה, גדושה, עם מצבי חירום, מכשולים, יריבות, תככים ועוינות. זה לא קל, אבל יש תקווה כי שבתאי במזל עקרב, ייתן לכם את הסבלנות, עקשנות, חוכמה, כדי שתוכלו לטפל בהכל ולצאת מזה אם ראש מורם. טוב יהיה לעשות תוכנית גיבוי למקרה שהדברים פונים לנתיב שונה מזה שאתם תכננתם. כאשר מדובר על הכסף אסטרולוגיה חודשית מזל עקרב חוזה תקופות של עליות ומורדות ויהיה קצת יותר טוב במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
השליט של בית האהבה של מזל עקרב יופיטר, נמצא בעמדה חזקה, אבל הוא מותקף מכל הצדדים, לכן, חיי האהבה של מזל זה יהיו רועשים, אבל, יציבים למדי. לגבי מערכות יחסים מבוססות הדברים יכולים להיות קצת יותר מסובכים. ונוס, השליט של בית הזוגיות של מזל עקרב, נמצא ברגרסיה וביחסים מתוחים ביחסים עם מאדים, צדק, אוראנוס ופלוטו. הוויכוחים שעשויים להתפרץ מכל דבר ולהתפתח בקלות למשהו יותר רציני. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל עקרב חייב לשמור על אובייקטיביות, וסגנון שבו הוא מתקשר הינו מכריע.

בריאות
ציר המחלות של מזל עקרב הוא די טעון, מה שאומר שיש, במידה גבוהה, סיכון לחלות. מחלה יכולה להופיע פתאום באופן בלתי צפוי. היזהרו במיוחד מטראומות, כוויות, חתכים, זיהומים, ודלקות. על פי הורוסקופ חודשי מזל עקרב חייב לשים לב גם לנסיעות, בין אם ברגל או עם המכונית.

[google1]
[facebook_like_button]