מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


בדרך כלל, אם מישהו מבקש מבני מזל עקרב לנתח בעיה, הם עושים זאת ללא שום היסוס, כי הם אוהבים להתבונן בפרטים הקטנים ביותר. אבל החודש, לפי  אסטרולוגיה חודשית אתם תיתקלו בכמה קשיים לעשות זאת, אז עדיף להשאיר לאחרים למצוא את הפתרונות שהם מחפשים. אתם לא במיטבכם ועליכם להתנתק קצת מהסובבים אתכם.

קריירה וכסף
בזכות של מרקורי, מזל עקרב פעיל ויצירתי כאחד. אתם מצליחים להכניס ערך לכישורים שלכם ולמשוך תשומת לב. יש לכם רצון לעבוד, רעיונות מתוחכמים וחדשניים, רעיונות נועזים ואתם פועלים עם הרבה אומץ, יותר לבד מאשר עם אחרים. ברור שאתם במגמה להיות דומיננטיים, מה שיכול להביא לאי הנוחות או אפילו תדמיתכם יכולה להיות מושפעת. מבחינה כספית, לפי הורוסקופ חודשי הדברים הם בסדר ויהיו רווחים. עם זאת, לא להגזים כי אתם יכולים להישאר עם הכיסים ריקים.


אהבה וזוגיות
האהבה וחיי משפחה יהיו מאוד חשובים עבור מזל עקרב בחודש הזה. המעבר של השמש לבית הזוגיות של העקרב גדל את הצורך של העקרבים בלהיות יחד עם מישהו, לתת ולקבל אהבה, תקשורת, לשפר את חיי הזוגיות. אתם תהיו הרבה יותר קשובים לבני הזוג ותעריכו אותם יותר. כל זה אפשרי על ידי הנוכחות של ונוס. למי שלבד,לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יש סיכויים גבוהים הפועלים בחלק השני של החודש לפגוש מישהו בעבודה או עם “עזרה” מהחברים שלכם.

בריאות
מבחינת הבריאות, הנוכחות של מאדים, עדיין גורמת במידה מסוימת למחלות ולסבל. הגוף של העקרבים בגלל מתחים, נחלש. יש לנסות לנוח יותר, אימצו אורח חיים כמה שיותר בריא. הירקות והפירות לא צריכים להיות חסרים בתזונה שלכם. העצה שלנו היא להגיע לרופא בכל פעם שאתם מרגישים שמשהו לא הולך טוב ולהקשיב להמלצותיו.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=OgXmRfIix1s