מזל עקרב: הורוסקופ חודשי יולי 2015

בני מזל עקרב יוכלו להתקדם ולהשיג מטרות חשובות עד אמצע החודש הזה. את הצמיחה וההתקדמות יהיו מורגשים בתחומים שונים של חייכם. על פי הורוסקופ חודשי מזל עקרב דרך העבודה יקבל הזדמנויות רבות לפגוש הרבה אנשים חדשים. מחצית השנייה של החודש תהיה תקופה טובה למצוא עבודה חדשה או להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה וכסף
העיסוקים המקצועיים של העקרבים יכולים להיות קשורים ליופי או לאמנות אבל כדאי לזכור שוונוס בנסיגה מבית העבודה שלהם מוביל לרשלנות, עם השלכות לא נעימות. שימו לב שמערכת יחסים במקום העבודה יכולה להוביל להורדת התשואה ואיכות העבודה או אפילו לבעיות אחרות. על פי תחזית אסטרולוגית מזל עקרב יזכה לערכה ולהוקרה על עבודתו המסורה והנאמנה ומסורה שהוא עושה. תנסו לא לעשות הכל לבד. בכל מקרה גם הכסף של העקרב קשור, בדרך זו או אחרת לעבודת צוות ולשותפויות.

אהבה וזוגיות
ונוס נמצא בבית האהבה של מזל עקרב וזה מבשר בדרך כלל על אושר בחיי האהבה והצלחה. ונוס בבית האהבה מעניק שמחת החיים ומביא הזדמנויות חיוביות. בתחום האהבה החשק המיני הוא חזק, האווירה נינוחה, ללא הגבלות או דאגות. עם זאת, העובדה שוונוס נמצא בנסיגה יכול להביא לסיבוכים. הפעם,על פי אסטרולוגיה חודשית העקרב יכול להיות מוקד משיכה לפגישות סתמיות או לאנשים מפוקפקים. לעתים קרובות, יחסים שכאלה יכולים להיות לעלות ביוקר.

בריאות
חוסר מנוחה, הרבה דאגות, התרגשות או בעיקר אווירה של אי שקט יגרמו לכם להרגיש לא טוב. לפי הורוסקופ אתם נמצאים תחת לחץ מתמיד ואתם זקוקים לשסתום שדרכו תשחררו את הלחץ. תעשו פעילות גופנית, תצאו לטייל ובמיוחד תנוחו. התקופה הטובה ביותר מבחינת בריאותית היא לאחר אמצע החודש.

[google1]
[facebook_like_button]