מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


מזל עקרב מתלהב מרעיון אשר רודף אחריו די הרבה זמן. אתם חושבים על איך תוכלו להפוך אותו למציאות ומה הם הצעדים שעליו לעשות כדי שהכל יסתדר כפי שהוא רוצה. תסמכו על היכולות הארגוניות שיש לכם ותתכננו בזהירות את הדברים. לכל דבר יש התחלה.

קריירה וכסף
בחודש יולי 2014 לפי הורוסקופ חודשי מזל עקרב יכנס למגמה של התקדמות בקריירה. הדגש הוא על אלה אשר עבודתם היא אינטלקטואלית קשורה לתרבות, חינוך או פרסום. הכניסה של יופיטר לבית הקריירה של מזל עקרב מביאה עמה רק דברים טובים, קידום, הצלחה, משוב חיובי. גם השמש, אשר נכנסת לבית הקריירה של מזל עקרב ב – 23 ביולי תשפיעה לטובה. מבחינה כלכלית, אין לכם סיבה לדאוג. רווחים פיננסיים יהיו בעיקר בחצי הראשון של החודש.


אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על חודש מסתורי למדי, בזכות נוכחותו של ונוס. אתם מחפשים עומק ברגשות, מנתחים כל דבר אשר קשור למישור הסנטימנטאלי, מזלזלים בדברים שהם טאבו. בסוף יולי 2014 ונוס עוזב את הבית התשיעי של העקרב ובכך, הם יש עדיפות ליחסים ואהבה ממרחק. בנוסף, הדגש הוא על תקשורת שכלי ורוחני.

בריאות
סוף, סוף, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מצליחים להיפטר מהלחץ שהיה בתקופה האחרונה. הדברים טובים יותר בחודש  יולי 2014, אבל לא הכל מושלם. לקרת סוף החודש, מאדים, שהוא השליט של העקרב, ניכנס לבית השתים עשרה שהוא בית די גרוע מבחינת מצב הבריאותי. יהיה יותר טוב יותר בהמשך, אבל תטפלו הכם, כי גופכם יכול לבגוד בהם. אתם לא באמת בכושר, אבל שווה להיות בטוחים שהדברים יסתדרו בסוף.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=lpaQohh0_pY