מזל עקרב הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל עקרב הורוסקופ חודשי דצמבר 2016העדיפות הראשית של מזל עקרב תהיה שלשנות את חייו בדרך אחת או אחרת. העקרבים מבינים היטב איזה דברים הם צריכים לשנות, ויעשו את כל המאמצים כדי להשיג את מה שרוצים. אתם רוצים לבלות זמן רב עם יקיריכם בחיים, אבל אתם חייבים להיזהר לא להגזים. מרקורי בנסיגה יכול לגרום לכם להיות פסימיים, ולדאוג מכל דבר. ייתכן שלמישהו שחייב לכם כסף יהיה לו קושי להחזיר את ההלוואה.

קריירה וכסף

מזל עקרב לא אוהב להתרברב, אבל גם אינו יכול להתלונן מבחינת הקריירה שלו. זה לא באמת מה שאתם רצתם, אולי עליתם על הגל, ואתם מבוקשים יותר ממה צפיתם. צריך סבלנות, מתינות, כי אתם יכולים להיתקל בעיכובים, בעיות לא צפויות או סיבוכים הקשורים לתקשורת, מסמכים, משא ומתן. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית שמרקורי בנסיגה והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. כמה דברים לא יסתדרו מהפעם הראשונה, אבל בסוף אתם תצליחו. בסוף החודש המצב מתחילים להסתדר, הדברים יחזרו לקדמותם. מבחינה פיננסית , הדברים דווקא בסדר, אבל זה לא מזיק להיות זהירים.

אהבה וזוגיות

החודש הזה הוא חודש חיובי עבור שנת 2016. השמש ומרקורי נמצאים בבית האהבה של מזל עקרב דבר אשר מביא הרמוניה, נטייה לרומנטיקה, מיניות ושביעות רצון מהחיים הסנטימנטאליים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ייתכן שתהיה לכם אהבה חדשה או סיפור אהבה ישן חוזר. מידע ותקשורת ממלאים תפקיד חיוני במקרים אלה. תפיקו את המרב מהחודש הזה מלא ברומנטיקה.

בריאות

הורוסקופ חודשי מבשר על תקופה של אופטימיות, תקווה ומצב רוח טוב. אבל עם כל היתרונות האלה על עקרב לעמוד על המשמר, לא להגזים בכל מני דברים, כי זה לא מובטח שהבריאות תהיה תקינה. למרבה הצער, מרקורי נמצא בבית המחלות של העקרב. ככל האפשר, יש לנסות להיזהר מזיהומים ופציעות. תהיו ממושמעים, השתמשו בכל מני בדברים באופן נכון, לנוח, להירגע ואימצו דיאטה בריאה לגוף.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,030
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...