מזל עקרב: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

בני מזל עקרב, במהלך המחצית הראשונה של החודש יהיו די עמוסים. על פי הורוסקופ חודשי מזל עקרב ייתכנו בעיות עם האנשים שסביבכם, אם אתם לא שולטים בעצמכם מספיק. לפני שאתם אומרים משהו לחשוב פעמיים כי המילים שלכם עשויים נתפשות כעלבונות ויכולות לפגוע גם באנשים הכי קרובים אליך.

קריירה וכסף
המשולש יופיטר ושבתאי מקל על הנתיב הקריירה שלכם ויכול להביא הישגים יפים לאלה שעוסקים בחינוך, תרבות או עיתונאות.
כמו כן, שיתופי עבודה מרחוק תוכיח שהיא רווחית ומצליחה מאד.
יופיטר שולט בבית הכסף של העקרב וביחד עם השמש ומרקורי . לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל עקרב תהיה הצלחה הפיננסית מובטחת, רכישה רווחית או הכנסות נוספות של כסף. החודש הזה הוא נדיב הן בהוקרה מבחינת הקריירה, הן מבחינת הכסף, אבל מאחורי ההישגים האלה, יש הרבה עבודה. בכל מקרה, מכאן ואילכם יהיה להתמקד רק על הדבר הכי חשוב ולעבור ארגון קפדני כי הלחץ בעבודה רק גדל כל יום.

אהבה וזוגיות
חיי האהבה והזוגיות שלכם, הם כמו בטנגו: צעד קדימה, שניים אחורה. ייתכן שבחלק הראשון של החודש לא יופיעו בעיות רבות מדי וזאת, על פני השטח. אבל אם אתם מסתכלים מתחת לנורמאליות תתחלו, איכשהו, לראות פרטים קטנים שמשבשים את הכל. אל תאמצו את ההתנהגות של היען.
לפי הורוסקופ חודשי מזל עקרב פרטים אלה נוטים לייצר תסכולים או סלידה אשר יהיו גלויים יותר בחלק השני של החודש. תקשורת היא המפתח! תקשורת פתוחה, בונה, נדיבה, ללא רמיזות, האשמות או עלבונות.

בריאות
תיזהרו, מדור, לפי אסטרולוגיה חודשית מזל עקרב על חודש עם הרבה סיכון! האופוזיציה מאדים – אוראנוס עלולה להיות מסוכנת, במיוחד שהעקרבים אוהבים ריגושים, "להתפנק", לא שומרים על הגבולות. תשמרו על עצמכם, בגלל שהמחלות שמופיעות עכשיו קשה לטפל בהן ועם השלכות לטווח ארוך.

[google1]
[facebook_like_button]