מזל עקרב הורוסקופ חודשי אפריל 2016

הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה על פי תחזית אסטרולוגית חודשית וזה יכול לגרום לשורה של מכשולים בלבול, או אי הבנות בתחום המקצועי. האגו של מזל עקרב יכול לגרום למחלוקות במשפחה וזה הדבר האחרון הוא רוצה עכשיו: לתת למישהו את הצ'אנס לבקר את ביצועיו. יש לעכב החלטות צריך גם קצת סבלנות בכל מה שאתם עושים.

 

 

 

קריירה וכסף
אודות השמש, מרקורי וונוס שנמצאים בבית הקריירה של מזל עקרב הוא ירגיש הרבה סיפוק בתחום הקריירה. רוב הפעמים, ההחלטות והיוזמות שלכם מושפעות על ידי משותפים או חברים. במחצית השנייה של החודש על פי אסטרולוגיה חודשית מזל עקרב נהינה מפופולאריות ותמיכה מצד הסובבים שלו והסיכוי להצלחה הוא גדול. יופיטר נכנס לבית ההגנה של המזל הזה דבר אשר הוא חיובי. מבחינה כספית הדברים מסתדרים טוב והמזל מחייך לכם.

אהבה וזוגיות
כוכב ונוס נוכח בבית האהבה שלכם וזה מבשר בדרך כלל על הצלחה ואושר בחיי האהבה. ונוס בבית האהבה מגביר את שמחת החיים ומביא נסיבות חיוביות. בתחום האהבה של מזל עקרב האווירה היא נינוחה, ללא דאגות או הגבלות. עם זאת, העובדה שוונוס נמצא ברגרסיה יכול להביא להפרעות. לפיכך, יכול להיות מוקד משיכה לאנשים מפוקפקים או לפגישות סתמיות. לעתים קרובות, יחסים כאלה יכולים להיות יקרים מבחינת כלכלית.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי יש לכם חיוניות רבה החודש. מדובר על תקופה חיובית, שבה לא יהיו סיבוכים בנוגע לבריאותכם. תנצלו החודש הזה להירגע, לצאת ולעשות להליכה בטבע או לצאת לחופשה. עם זאת תהיו זהירים מאוד, כי השילוב מאדים – שבתאי נוטה לגרום לתאונות אפשריות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,542
Rate this post