מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש תיכנס למזל דגים, מזל שהוא כמו של מזל עקרב כלומר שייך ליסוד המים. עקב עובדה זו אתם מרגישים הכי בנוח, כאשר אתם עושים את הדברים שאתם אוהבים הכי הרבה בחיים. מזל עקרב רוצה חופש מהעבודה כדי לעסוק בפעילות הגורמות לכם התענוג הגדול. ככל שהוא יעבוד יותר העקרב יהיה עצוב יותר.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה עם הרבה מתח. תהיה לכם הרבה עבודה, וזה נראה שהמצב הוא מאוד מתוח. הדרישות הן גדולות ודחופות והדברים יכולים לקבל תפניות בלתי צפויות, כאשר שאתם מצפים הכי פחות לזה. תצטרכו להתמודד עם קשיים בתאום המאמצים שמובילים להשלמת הדברים או לגבי היעילות הרצויה בתחום העבודה. החלק הראשון של החודש מביא אתו תחושה של חוסר סיפוק, בעוד שהחלק האחרון של החודש נראה יותר חיובי ויכול להביא הישגים, לרבות מבחינה כספית.


אהבה וזוגיות
הדברים מתחילים לחזור לשגרה, הודות ונוס אשר מתחדש את מסלולו הישיר. דברים מתחילים לזוז, חסימות נעלמות, אי הבנות מתבהרות ודברים שלא נגמרו מזל עקרב יצליח להשלים אותם בהצלחה. על פי הורוסקופ חודשי האירועים מתחילים לגלות את משמעותם ויש להם משמעות מסוימת לחיים הסנטימנטאליים של העקרבים. אם תחברו בין הדברים, מזל עקרב יוכל להסיק מסקנות רלוונטיות עבור חיי האושר שלו. אם אתם מעורבים במערכת יחסים מלאת תשוקה, או אם אתם בתחילת מערכת יחסים, החלק הראשון של החודש מביא מצבים מבלבלים רבים. רק בחלק האחרון של החודש יהיו בחיים הסנטימנטאליים הישגים.

בריאות
המצב המתוח ממשיך, לכן המלצת הורוסקופ  היא שאתם חייבים לעמוד על המשמר כשמדובר על מצבכם הבריאותי. תהיו זהירים ותתייחסו למצבים הקיימים ולבעיות. כמו כן, אתם מתמודדים עם מצבי סטרס ואז יהיה טוב לחפש דרכים חדשות להילחם בלחץ. יש להימנע מקיצוניות לגבי דיאטות אשר יכולות לעשות יותר נזק מאשר להביא תועלת. יש לעשות פעילות גופנית, אימצו דיאטה מאוזנת ובריאה ולא לשכוח מנוחה ומרגוע.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ry1Eqt3NqOs