מזל עקרב: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

העדיפות הראשית של מזל עקרב תהיה לשנות את חייו בדרך אחת או אחרת. אתם מבינים היטב איזה דברים הם צריכים לשנות, ויעשו את כל המאמצים כדי להשיג את מה שרוצים. אתם רוצים לבלות זמן רב עם יקיריכם בחיים, אבל אתם חייבים להיזהר לא להגזים.
מרקורי בנסיגה יכול לגרום לכם להיות פסימיים, ולדאוג מכל דבר. ייתכן שלמישהו שחייב לכם כסף יהיה לו קושי להחזיר את ההלוואה.

קריירה וכסף
החודש הזה אינו מביא משהו חדש שייתן לכם מוטיבציה. בעבודה מזל עקרב יעסוק רק בשגרה. רק לקרת סוף החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ניתן יהיה לפעול כפי שאתם רוצים, דבר אשר מביא סיכויי הצלחה. עד אז, הדברים לא באמת מסתדרים, השפעת הכוכבים גורמת ליעילות נמוכה. כאילו אתם עובדים מתוך מחויבות וזה בגלל שאתם לא עוסקים במה שאתם אוהבים. גם למרקורי יש חלק בעוניין הזה. מבחינה כספית הדברים מסתדרים מספיק טוב ולקראת סוף החודש תבחינו בשיפור משמעותי.

אהבה וזוגיות
מדובר על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים. לפי אסטרולוגיה חודשית יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות
זה נראה, לפי הורוסקופ חודשי שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולים להיות רק בעיות קטנות, חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות שנעים לכם לעשות ומרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים כל הזמן, לעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.

[google1]
[facebook_like_button]