מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


מזל עקרב יחזור לחיים בחודש הזה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם הרבה יותר פתוחים עם המחשבות, הרעיונות והרגשות. אתם גם מרשים לעצמכם להרגיש יותר בנוח כאשר אתם במרכז תשומת הלב של אחרים. יהיה לכם יותר ביטחון בעצמי, תרגישו אופטימיים ויש לכם רצון לחיות חיים יותר כיפיים. הכל היה כל כך רציני לאחרונה, ואתם צריכים הפסקה.

 

קריירה וכסף
בחודש הקרוב הרבה כוכבי לכת עוברים דרך בית הקריירה של מזל עקרב וזה נותן לו רעיונות וכיף גדול לפעול. החוכמה של מרקורי, הכוח של השמש וההזדמנויות שנוצרו על ידי ונוס, ליד נחישותו של פלוטו, כל אלה גורמים מצוינים של להתקדמות. ההצלחה שלכם תלויה באופן שאתם תדעו להשתמש באנרגיה שלכם ולראות לפני הכל את האינטרסים שלכם. ההמלצה של לפי הורוסקופ חודשי מזל עקרב היא להשתדל לא להגיב בחיפזון. בתקופה הזאת, וויכוחים במצבים מסוימים מזיקים יותר מתמיד, אפילו אם הסיבות נראות לכם מוצדקות. ועוד דבר: אל תבזבזו את הכסף בדברים מיותרים.


אהבה וזוגיות
מבחינת הרומנטיקה זאת לא התקופה הטובה ביותר של העקרב, אבל אם ניקח בחשבון שהוא תמיד בעד שלווה והבנה, אולי הוא יצליח לסדר את דברים ולמזער את האי הנוחות. שבתאי ממשיך להטיל את התנאים בבית הזוגיות של העקרב. מנקודת המבט זאת זה נראה שבני הזוג שלצדכם הם קרים, מרוחקים ונטולי הבנה. השורה התחתונה היא שהעקרבים צריכים להעניק יותר חום, כדי לנטרל את נטיות השליליות של התקופה. זה נראה שהחודש הזה אינו רעיון טוב לערבב את האהבה עם תחומי עניין של המקצוע.

בריאות
לפי אסטרולוגית חודשית אין החודש איומים רפואיים גדולים. השמש נמצאת במזל שלכם, ומעניקה חיוניות ואנרגיה. יתרה על כן, גם צדק ביחד עם שבתאי, מעניקים סיבולת מעולה לעקרבים. זהו חודש שבו אתם יכולים להשקיע קצת בבריאות: בדיקות שנתיות, לבקר את רופא השיניים, לקחת תוספי מזון, חברות בחדר כושר ועוד.

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=kyxuHtmidiE