מזל עקרב הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל עקרב הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016יהיה חודש שבו בני מזל עקרב עסוקים בעצמם. זה טוב מעת לעת לשים  אתכם במקום הראשון, במיוחד אם אתם נוטים להזניח את רצונותיכם בדרך כלל.

 

קריירה וכסף

לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות של מרקורי וונוס מורגשת גם במישור הקריירה, כך שהעקרב תיהנה מהזדמנות והצלחות בקריירה. מזל עקרב עובד קשה ואת והתוצאות לא יאחרו להופיע. הבוסים יהיו מרוצים מהעבודה שאתם עושים, תקבלו תגמולים וגם הכרה חברתית. ההצלחה מובטחת ללא מאמץ גדול מדי. אתם מתקשרים בקלות עם אחרים, עובדים בצורה יעילה והקשרים יכולים לעזור להתקדם בקריירה. מבחינה כלכלית, הדברים נראים די טוב.

אהבה וזוגיות

החודש הזה יהיה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מלא באירועים. המחצית הראשונה של החודש יהיה מאוד תוסס. מצד אחד, יהיו מספק רגעים נפלאים, לעומת זאת, גם מספק רגעים מתוחים, מפני שמאדים נמצא עושה עם ונוס משולש ועם השמש ריבוע. בכל מקרה, זאת תקופה עם משמעות מבחינה רגשית. האהבה תופסת מקום מיוחד בחיים שלכם ומערכות היחסים הן בעדיפות הראשונה אצלכם. בסוף החודש מאדים עוזב את מזל עקרב ואתם יכולים לנשום לרווחה, הלחץ יצטמצם באופן משמעותי, הסכסוכים נאלמים והיחסים יהיו הרמוניים.

בריאות

על פי אסטרולוגיה חודשית יש לכם חיוניות רבה החודש. מדובר על תקופה חיובית, שבה לא יהיו סיבוכים בנוגע לבריאותכם. תנצלו החודש הזה להירגע, לצאת ולעשות להליכה בטבע או לצאת לחופשה. עם זאת תהיו זהירים מאוד, כי השילוב מאדים – שבתאי נוטה לגרום לתאונות אפשריות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,562
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...