מזל עקרב: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


לצאת עם חברים או לצאת בכלל הוא לא הצד החזק של מזל עקרב בחודש הזה. בעשרת הימים הראשונים של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו הרבה רגעים של בדידות, ומשום מה אתם מעדיפים את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת אפשרי שאתם או אחד ההורים שלכם תפתחו נושא כאוב שקיים כבר כמה זמן.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מבטיחה חודש מוצלח עבור מזל עקרב. השמש ומעניקה לו אנרגיה ושאפתנות. אתם מוערכים כמנהיג, על היכולת הארגונית, על היכולת להניע אחרים, ועל הכישורים המקצועיים. מזל עקרב מציג את עצמו כאדם אמין ועם ביטחון עצמי, בוגר ורציני, אשר יודע מה שהוא עושה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עבור מזל זה יהיו הזדמנויות אשר יחזקו את המעמד שלו. מבחינה פיננסית על פי הורוסקופ חודשי החודש אתם  תרווחו כסף נוסף או רכוש שעליו הוא ניהלתם מאבק, אבל מומלץ מאוד שימנע מכל מעשה לא חוקי. עליכם להיזהר מנוכלים, גנבים, מצבי עמימות, במיוחד בחלקו הראשון של החודש.


אהבה וזוגיות
מזל עקרב צועד לתוך תקופה קשה מבחינת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי מתנדנד בין שני בתים, כאילו לא מסוגל להחליט לאן לפנות. המצבים הנובעים מזה הם חוסר יציבות מוחלט. מערכת היחסים יכולה לעבור תקופה לא פשוטה: בני הזוג עלולים להתרחק זה מזאת או בעצמם יחוו בעיות בבריאות או בקריירה. לא נשללים גם האכזבות או מערכת יחסים סודית. הדבר הטוב הוא שמעבר לכל זה, יש גם הרבה הצעות והמון בילוים. הקשרים של הדגים המבוססים על הידידות ועל השותפות הם המוצלחים ביותר כעת.

בריאות
החזרה של ונוס מנסיגה מביא אופטימיות  ומצב רוח טוב עבורכם, אבל לא מבטיחה שמירה על הבריאות. למרבה הצער, החודש מרקורי נמצא בנסיגה בבית המחלות שלכם. היזהרו מזיהומים, פציעות והרעלת מזון.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=QbUnieDcVGI