מזל עקרב: הורוסקופ אפריל 2015


השמש משפיעה על מזל עקרב שמרגיש הכי בנוח שכהוא מתמקד בהמטרותיו  אשר שואף להשיג. ככל שתהיה לו יותר הצלחה אז ירגישו יותר עם עצמו ותהיה לו יותר מוטיבציה. לאלה שסובבים את מזל עקרב הוא נראה להם קר, פרגמאטי ועם הרגליים על הקרקע.
על פי הורוסקופ חודשי אולי אתם תתמודדו עם דחייה או התנגשות עם אחד הבוסים שלכם או לא תקבלו את ההכרה וההערכה שאתם חושבים שמגיע לכם.

קריירה וכסף
מבחינה מקצועית, מזל עקרב חש צורך להתפתח ולהיות מעדכן תמיד. הוא פתוח לשיתוף פעולה, עובד ביעילות בצוות ומוציאים במהירות בני ברית לפרויקטים. ונוס מיטיב עם הדברים האלה והעקרבים לפי תחזית אסטרולוגית חודשית משתמשים בכל הכלים שיש להם: יצירתיות, דמיון ומיומנויות. מבחינה פיננסית, יכולות להיות בעיות בגלל מרקורי שהוא בנסיגה. תהיו זהירים, לא לקבל החלטות פזיזות, לא להתחייב להלוואות גדולות. אל תשכחו לשמור מסמכים מעודכנים על תשלומים ולשקול מחדש כל הוצאה.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית מדובר על חודש מלא זוהר בזכות כוכב ונוס. אתם משתתפים בשמחה באירועים, מסיבות, פעילויות תרבותיות, פגישות וזה יביא ערך מוסף ותכירו אנשים חדשים. יהיו קשרים חדשים וקשר קיים יתבסס. באמצע החודש יהיה חכם להיות זהירים עם גישתכם לכל מני דברים. תשתמשו בטאקט ובדיפלומטיה, כדי שלא יהיו סיבוכים בחייכם. מה שמועיל בתקופה הזו היא תקשורת חופשית, פתוחה וכנות.

בריאות
החלק הראשון של החודש אתם תהיו, אנרגטיים, חיוביים ומלאי יוזמה. הסיכוי להתמודד עם בעיות בריאות הוא נמוך. בחלק השני של החודש מרקורי בנסיגה יגרום לכם להיות נסערים לפעמים. שמרו על עצמכם בתקופה זו כדי למזער את הסיכון של פגיעה אפשרית. בתקופות יותר מלחיצות זה טוב לנצל את הזמן הפנוי כדי להירגע מבחינה נפשית.

[google1]
[facebook_like_button]