מזל סרטן: הורוסקופ פברואר 2015


לפי הורוסקופ חודשי מזל סרטן נכנס לחודש עם הרבה מזל שבו הוא יכול להתקדם. ייתכן שההתקדמות בקריירה תהיה לאחר אמצע החודש, כאשר אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לעזור לכם. אתם מרגישים מלאי ביטחון ובשליטה בכל דבר שתעשו. וסמכותכם מול אחרים רק הולכת וגדלה.

קריירה וכסף
במהלך חודש הזה, העיסוקים המקצועיים של מזל סרטן יכולים להיות קשורים ליופי, לאמנויות או לתענוגות של האהבה. מצד שני, זה כדאי לזכור שוונוס ברגרסיה בבית העבודה יכול לייצר נטייה לרשלנות, עם השלכות לא נעימות מאוחר יותר. כמו כן, אם יש לכם מערכת יחסים במקום העבודה תדאגו לכך שהיא לא תוביל להורדת תשואות ואיכות העבודה או בעיות אחרות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן יזכה להוקרה וערכה על עבודתו הנאמנה ומסורה שהוא עושה. בכל מקרה, זה לא הזמן לעשות הכל לבד. אפילו הכסף של סרטן קשור, בדרך זו או אחרת לשותפויות ועבודת צוות.

אהבה וזוגיות
כוכב ונוס נוכח בבית האהבה שלכם וזה מבשר בדרך כלל על הצלחה ואושר בחיי האהבה. ונוס בבית האהבה מגביר את שמחת החיים ומביא נסיבות חיוביות. בתחום האהבה של מזל סרטן החשק המיני הוא חזק, האווירה נינוחה, ללא דאגות או הגבלות. עם זאת, העובדה שוונוס נמצא ברגרסיה יכול להביא להפרעות. לפיכך,על פי אסטרולוגיה חודשית מזל סרטן יכול להיות מוקד משיכה לאנשים מפוקפקים או לפגישות סתמיות. לעתים קרובות, יחסים כאלה יכולים להיות יקרים מבחינת כלכלית.

בריאות
כאשר מדובר על הבריאות, אין מקום לבדיחות. הניגוד בין מאדים לאוראנוס ביחס לציר הבריאות של סרטן, על פי הורוסקופ יכול לגרום לאי הנוחות בלתי צפוי. שמרו על עצמכם, כי אפילו אובייקטים פשוטים יכולים להיות מסוכנים כמו סכין מטבח, כיריים, מחבט עם שמן חם, גפרורים ועד המכונית שלכם.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX