מזל סרטן: הורוסקופ מרץ 2015


מזל סרטן תמיד ירגיש מאד נוח כאשר יעסוק בפעילויות הקשורות לאינטליגנציה שלו. אתם סקרנים יותר מתמיד חפצים ללמוד דברים חדשים ככל האפשר. מצד שני, אתם משתעממים במהרה ובכך לא פעם אתם נוטשים את היוזמות במחצית הדרך. החודש תרצו לבלות זמן רב עם החברים או פשוט להכיר אנשים חדשים. בנוסף מזל סרטן צריך לזהות את המצבים שגורמים לו להיות מתוסכל ולהתרכז בדברים החיוביים שבחייו.

קריירה וכסף
החודש הזה, לפי הורוסקופ חודשי מזל סרטן יהיה פרודוקטיבי מאד מבחינה מקצועית. בחלק הראשון של החודש, מרקורי, אשר הוא השליט של בית הקריירה של מזל זה מביא הכוח היוצר, מוטיבציה וריכוז. אבל כל זה מלווה בקושי ומתחים רבים. במהלך החלק האחרון של החודש, ונוס מצטרף גם לשמש, וזה יכפיל את הסיכויים שלכם להתבלט, שתהיו עצמאיים יותר ברמה המקצועית, להיות מסוגלים לנהל את עניינים באופן יעיל ולהשיג הצלחה. במהלך האיתו חודש, בתחום הפיננסי אתם תהיו תחת לחץ, בעיקר בגלל הוצאות בלתי צפויות.

אהבה וזוגיות
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית החודש הזה יביא סכסוכים. ייתכן שהם יהיו קשורים ליחסים חברתיים, לא בהכרח למערכת היחסים של בני הזוג. אבל הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג היא גבוהה מאוד. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל זה יגיב בעצבנות על כל דבר אך גם יכול להיות שגם שני בני הזוג יגיבו באימפולסיביות.

בריאות
ונוס יכול להביא אי הנוחות מסוימת בגלל חייכם לא רגועים.על פי הורוסקופ מזל סרטן חייב להיות זהיר עם התזונה ולהיזהר ממחלות בדרכי השתן. החודש הזה הוא מצוין לחידוש פעילות גופנית אם אתם עדיין מהססים לעשות זאת.

[google1]
[facebook_like_button]