מזל סרטן: הורוסקופ חודש מאי 2015


מזל סרטן ישים בצד את החיים החברתיים ויתמקד יותר על המטרות שהגדר לעצמו. בתקופה זאת ניתן יהי להשלים פרויקטים שונים על מנת שלא תהיה יותר מדי עבודה בחודש הבא.

קריירה וכסף
מבחינת הקריירה בחודש מאי הכוכבים לא תומכים יותר מדי. לפי הורוסקופ חודשי מזל סרטן יתמודד עם סדרה של אכזבות ובעיות בעבודה עקב ההשפעה השלילית של הכוכב מאדים. גם אם תרגישו שיש לכם את האנרגיה הנדרשת להשלים את המשימות אתם תרגישו כאילו אתם עובדים לשווא ואתם לא מוערכים כמו שצריך. עם זאת תמשיכו להיות בפוקוס ולבצע את העבודה הכי טוב שאפשר. בטוח יבואו גם ימים טובים יותר. מבחינה כספית אתם יכולים לסמוך רק על הכסף שאתם מרוויחים באופן רגיל כי לא צפויים הכנסות בלתי צפויות אז טוב יהי לשקול מראש את ההוצאות.

אהבה וזוגיות
במישור הרגשי עבור הסרטנים חודש זה הולך להיות די לא ברור וחד משמעי. בחלקו הראשון של החודש מזל סרטן יהיה תחת ההשפעה של הירח ויחווה רגשות עמוקים וזה יבואו לידי ביטוי גם במערכת היחסים. החלק השני של החודש לפי הורוסקופ חודשי יהיה יציב יותר ותוכלו להירגע ליד יקירכם. העצה שלנו היא לתת יותר תשומת לב לבני המשפחה ולבני זוגכם. יהיו גם קרובי משפחה אשר יהיו זקוקים לתמיכתכם. עבור הסרטנים סוף החודש יהיה חיובי יותר.

בריאות
מבחינת הבריאות לפי אסטרולוגיה חודשית הדברים הם חיוביים עבור מזל סרטן. בדרך זו אתם תתגברו יותר בקלות על הבעיות והאכזבות. תרכזו את האנרגיה שלכם בדברים חשובים באמת. הסרטנים מוגנים על ידי הכוכב שבתאי, כך שניתן יהיה לעבור מעל מכשולים. תנצלו את היופי של הטבע ותתמלאו משמחתו.

[google1]
[facebook_like_button]