מזל סרטן: הורוסקופ חודש יוני 2015

היחסים של מזל סרטן החודש עם הסובבים אותו הם טובים, בין אם זה משפחה או חברים. זאת גם תקופה נוחה לו להתחיל משהו חדש או אפילו לעבור דירה. ייתכן שאתם תקבלו הזדמנות פז בעזרת קרוב משפחה ורצוי לנצל אותה.

קריירה וכסף
החודש מזל סרטן עסוק למדי גם בעניין הכספי וגם בלקדם את הקריירה שלו. נוכחותה של השמש בבית הכסף של סרטנים יכולה להביא לרווחיים בלתי צפויים. המעבר של ונוס למזל הזה מביא לו עוג יתרון נוסף. ישנו סיכוי טוב לקידום בקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, במחצית השנייה של החודש. מאדים גם ירחיק כמה מכשולים שעומדים בדרכו של הסרטן. זה זמן טוב לפתיחת עסק משלכם, לשיתופי פעולה או קבלת הלוואות. המשפחה תעודד ותתמוך בכם כמו תמיד בכל דבר אשר תחליטו לעשות.

אהבה וזוגיות
זאת תקופה מיוחדת עבור מזל סרטן מפני שוונוס יישאר בבית האהבה של מזל סרטן יותר מהרגיל. עקב נוכחותו של וונוס חיי האהבה של הסרטן יהיו יותר מהנים, יותר רומנטיים ויותר שמחים. לפי אסטרולוגיה חודשית  יופיטר אשר נמצא גם הוא בבית הזוגיות של הסרטנים יחזק את הצורך לחיבה. השותפות בין יופיטר וסטורן יכולה להביא למערכת יחסים חדשה ומתמשכת או אם מדובר על קשר קיים תתקבל ההחלטה למסד את הקשר.

בריאות
הבריאות של מזל סרטן חייבת להיות תחת מעקב מתמשך. אפילו בעיה קטנה צריכה להיות מטופלת ברצינות ובאופן מיידי. חודש יוני, לפי הורוסקופ חודשי הוא חודש מתאים, על מנת לעשות בדיקות כלליות. בנוסף ייתכן שבחודש תמצאו כמה תשובות קשורות לבריאותכם.

[google1]
[facebook_like_button]