מזל סרטן הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל סרטן הורוסקופ חודשי פברואר 2017מזל סרטן עם האגו ומצב הרוח שלו, יכול להגיע החודש לקונפליקטים. לפי הורוסקופ חודשי הסרטן יכול להרוויח מן ההשקעות שעשה בעבר. הוא יכול לקבל התמיכה של אנשים בעמדה חזקה ועם השפעה בחודש זה. בעיות יכולות לצוץ ביחסים עם חברים אחרי אמצע החודש.

קריירה וכסף

החודש הזה מעניק פרספקטיבות יפות במישור המקצועי, אודות השמש ומרקורי. השמש מציבה אתכם באור הזרקורים ומחזקת את עמדתכם. אתם יכולים לזכות בשבחים, פרסים ומחיאות כפיים. לפי אסטרולוגיה חודשית, מרקורי מביא רעיונות, כך שהצמד שמש – מרקורי הוא שילוב אשר מייצר תמונה של אדם אמין ובטוח בעצמו. הסרטנים יבססו את הקריירה שלהם עם ביצועים מושלמים. זה הו הזמן המתאים עבור הגדרת יעדים לטווח ארוך שיכולים להוביל להחלטות חשובות או לשיתוף פעולה עם מישהו רחוק.

אהבה וזוגיות

החודש יבליט את מערכת היחסים של בני הזוג והעבודה או הזוגיות של מזל סרטן והאחריות. ייתכן שתשומת לבכם נמשכת על ידי משהו ממקום העובדה כך שבחירותיך המקצועי יכול להיות מושפע על ידי הרגשות. הדברים מוצגים עם יותר סובייקטיביות, בעיקר בחלק הראשון של החודש. מרקורי יאזן את והגישות ועל פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן יתמקד על תקשורת עם בני הזוג, החלפת רשמים ורעיונות, אם יש משהו שנתון למשא ומתן בניהם זה יבוא בקלות.

בריאות

זו תקופה רווחית ביותר עבור מזל סרטן במונחים של בריאות. אין לכם בעיות כלשהן, ההפך, יהיו פתרונות בריאות במידת הצורך. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים הן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות. תעשו ספורט, אימצו אוכל בריא ומגוון. תשומת לב רבה ממתקים!


מספר הצפיות בעמוד זה: 4,684
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...