מזל סרטן הורוסקופ חודשי פברואר 2016

תחילתו של החודש על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, עשוי להיות די נעים, בין אם מדובר על קבלת חדשות טובות או בין אם מדובר חידוש הקשר עם חבר ותיק. זה הזמן להאט, לסנן את המידע ואת הרעיונות מן התקופה האחרונה ולהחזיר את האנרגיה שלכם. אם בני מזל סרטן חושבים שחלק מהמטרות שלהם נראות שקשה להשגה, יש לקחת צעד אחורה ולראות מה לשנות בחשיבה ובגישה.

 

 

 

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מוצלח, כי השמש מעניקה לסרטן אנרגיה, שאפתנות ואומץ. במקום העבודה אתם מוערכים במיוחד בגלל האיכויות של מנהיג ומארגן, בגלל היכולת להניע אחרים, והיכולות אישיות והמיומנויות. כולם שמים לב שמזל סרטן הוא אדם אמין, רציני ובוגר. עבור מזל סרטן יהיו הזדמנויות שיחזקו את מעמדותיו ויביא יוקרה. המישור הפיננסי מבטיח הכנסה נוספת של כסף. בעיקר בחלקו הראשון של החודש יש להיזהר ממעשים בלתי חוקיים או לא מוסריים, מגנבים ומצבים לא ברורים.

אהבה וזוגיות
על פי הורוסקופ חודשי תהיה תקופה סוערת, מלאת אירועים מיוחדים והתחושה הכללית היא יכולה להיות של קושי ואי הבנה. זה נובע, בעיקר, מהתקשורת הלא טובה עם בני הזוג, אך גם חוסר תשומת לב, בלבול וחוסר הערכה שגויה. לפיכך, בתקופה הזו, על מזל שור לנסות לא לקחת את ההחלטות סופיות. עם זאת, קיימת מגמה לנתח את התקלות ולתקן אותן בסופו של דבר. בתקופה הזאת עשויים להעלות נושאים מוצנעים, או יכולות להופיע שוב אנשים מן העבר.

בריאות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החודש הזה לא נראה טוב מאוד מבחינת הבריאות, אבל אתם לא צריכים לדאוג. יהיה קשה יותר לפי הורוסקופ בחלק הראשון של החודש, אבל לאחר מכן המצב ישתפר. כדי למנוע בעיות בריאותיות פוטנציאליות, השוורים חייבים להיות זהירים ולנוח, להקדיש זמן לפעילות גופנית, לאכול נכון ולא להסס לקחת מינרלים, תוספי מזון וויטמינים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,679
Rate this post