מזל סרטן: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

היצירתיות והדמיון הם הצדדים החזקים של מזל סרטן בחודש פברואר. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי אתם לא צריכים להיסחף כי זה יכול להיות די קשה להחזיר את השליטה על עצמכם.

קריירה וכסף
חייו המקצועיים של מזל סרטן המשיכם  להתעדכן ולהתפתח. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן עובד מצוין בצוות ומוצא בקלות אנשים שיהיו בני בריתו. ונוס יכול לעורר גם את הנושא של שיתופי פעולה חדשים או חוזים, כמו גם חידוש של פרויקטים קצת יותר ישנים. אתם יכולים לסמוך על היצירתיות וההשראה שלכם, אתם יכולים לקדם את הקריירה, את המעמד ולרכוש מיומנויות חדשות. חודש פברואר 2014 הוא נקודה חיובית להרחבת האופקים עבור מזל סרטן. הכסף יכול להיות נושא לדאגה החודש, מכיוון שלפי אסטרולוגיה חודשית, כוכב הלכת מרקורי הוא בנסיגה בבית פיננסי של סרטן. במהלך החודש הזה זה לא רעיון טוב לקבל החלטות, לבצע עסקאות, לקחת הלוואות גדולות ועוד. לא להזניח לשלם את חובותיכם ותשמרו על הסדר של רשומתכם ! מצד שני אתם יכולים להעריך מחדש את המצב הנוכחי.


אהבה וזוגיות
פברואר 2014 הוא חודש חשוב, האחרון מתוך סדרה של ארבעה חודשים. ונוס, כוכב האהבה ושל הזוגיות, מצא לנכון להישאר בבית של בני הזוג סרטן יותר זמן מהרגיל (5 נובמבר 2013 – 5 מרץ 2014), אשר במהלכו הוא שם היה גם בנסיגה. זה ברור, שלוונוס היה משהו להגיד וששם תחת זכוכית מגדלת היבטים מסוימים של היחסים או שהוא רצה שאתם תבינו דברים מסוימים קשורים ליחסים.
בטח אתם יודעים איזה מסר וונוס רצה להעביר ואם לא הבנתם, אתם תבינו בקרוב. לפי הורוסקופ עם חידוש של המסלול הישיר של ונוס (31 בינואר 2014), ייעלמו כל המכשולים וכל העיכובים, הכל יתבהר, תמצאו פתרונות, תקבלו החלטות או יהיו אירועים משמעותיים אחרים. עכשיו חיי האהבה נראים יותר כמו מה שזה צריך להיות.

בריאות
לא נראים בעיות בריאותיות עבור מזל סרטן בפברואר 2014, אלא שזה יכלו להיות חרדות. מומלץ לפי הורוסקופ להירגע. אתם יכולים לשבת ולדבר עם מישהו על מה שמדאיג אתכם .

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=46h8ljjw940