מזל סרטן הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל סרטן הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016מזל סרטן לוכד סביבו את בני המשפחה ואת החברים. העובדה שהם תמיד מסכימים איתו, מסייע לסרטנים להפחית כמה פחדים או ייסורי מצפון ומרגיש איזון נפשי מסוימים. אכן, לעת עתה, לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות שלהם היא מועילה, אבל בני מזל סרטן צריכים ללמוד לקבל ביקורת. בהחלט, זה יכול לעזור יותר מאשר להיות מוערך ללא סיבה עקבית.

קריירה וכסף

החודש הזה, מזל סרטן יהיה פרודוקטיבי מאד מבחינה מקצועית. בחלק הראשון של החודש, מרקורי, אשר הוא השליט של בית הקריירה מביא הכוח היוצר, מוטיבציה וריכוז. אבל כל זה מלווה בקושי ומתחים רבים. במהלך החלק האחרון של החודש, ונוס מצטרף גם לשמש, וזה יכפיל את הסיכויים שלכם להתבלט, שתהיו עצמאיים יותר ברמה המקצועית, להיות מסוגלים לנהל את עניינים באופן יעיל ולהשיג הצלחה. התחום הפיננסי של הבתולה יהיה תחת לחץ במהלך החודש, בעיקר בגלל הוצאות בלתי צפויות.

אהבה וזוגיות

חודש יולי הוא פרק זמן משמעותי בקשר למערכות היחסים, מפני שמאדים ממשיך לשבת בבית היחסים של מזל סרטן. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, עכשיו מתחילה נסיגה של מאדים, אשר עשויה להביא כמה שינויים, מתחים, ריחוק, אירועים בלתי צפויים, חסימות, וכו’. אם אתם בתחילת מערכת יחסים, יכולות להיות אי הבנה ואי נוחות. על מזל זה להימנע מלקבל החלטות חשובות הקשורות לחיי הזוגיות. לעת עתה, זה יהיה טוב ליהנות מהקיים ולא לתת לתקריות להשתלת על החיים.

בריאות

שוב התנועה של מאדים מפשיעה גם על בריאותכם. לכן, אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן הפעילות, אשר יכולות להיות גורם סיכון ויצרו בעיות בריאותיות. המלצת אסטרולוגיה חודשית היא להיות זהירים ולנקוט בצעדים מתאימים. התרחקו מסכנות, אימצו אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, מגוונת, לקחת ויטמינים או תוספי תזונה, להימנע הקיצוניות מכל סוג שהוא, לקחת זמן למנוחה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,683
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...